2009年3月13日星期五

蓮藕炆腩仔

        蘇施黃早前喺煤氣公司本季刊《明燃集》度教煮呢個,因為我都幾鍾意食南乳煮餸,所以今日就參考咗佢個方法吓自己煮,都幾成功呀!不過就……



材料:
蓮藕
五花腩
薑片
蔥段
蒜茸


調味料:
南乳
老抽

玫瑰露


        五花腩成舊唔切開汆水,汆水後盛起瀝乾水份,切件備用;蓮藕刨皮,洗淨後切件。


        先放薑片落油鑊,爆炒蓮藕,盛起;繼續放薑片同蒜茸,爆香腩肉,灒酒,盛起;加少量水落鑊,放入南乳煮開成汁,之後加老抽同大量糖 ( 因為南乳係好濃好鹹 ),再加小小玫瑰露,將蓮藕同腩肉回鑊,兜勻後加水至蓋過所有材料,用大火煲滾後轉中小火繼續慢慢炆,其間要記得間中兜吓佢,等啲材料可以平均咁入味,同埋可以 check吓有冇煮乾水。當兩樣材料都炆腍後就可以轉番大火,將汁收乾,最後加埋蔥段,兜兩兜就攪掂。


        雖然好好味,但係就攪到個人好攰,好嘥時間,因為我買咗兩節蓮藕,其中一節啲窿入哂泥,攪到我要將每個窿切開洗乾淨哂啲泥,淨係洗蓮藕都用咗粒幾鐘,連餐飯都遲咗成個鐘先食,失哂預算!


沒有留言:

發佈留言