2009年3月15日星期日

炒牛蒡


材料:
牛蒡
雞脾菇
九層塔
紅燈籠椒
黃燈籠椒
紅椒粒


調味料:
花椒粉
素鮑汁


        牛蒡先用錫紙去 "省" 走表面啲泥 ( 我係參考咗「蔡瀾歎名菜」其中一集,裡面有個日本女師傅教咁樣做 o架 ),然後用水洗乾淨,切薄片備用;雞脾菇同樣洗淨後切薄片;燈籠椒洗淨後切條;九層塔洗乾淨備用


        燒熱油鑊後,先將燈籠椒炒一炒,盛起後就加入雞脾菇炒一陣,同樣盛起備用;之後就將牛蒡放落鑊炒,兜炒一陣後就可以將燈籠椒同雞脾菇回鑊,加入調味料同紅椒粒,最後加埋九層塔,炒兩三吓就即刻熄火,可以上碟。


        我都係第一次食牛蒡,好爽脆,好有嚼勁。近排啲營養師成日都話最好每餐都要食齊五種唔同顏色嘅蔬果,本來我都覺得有少少難度,一餐點可能食咁多嘢呢?但係不知不覺間今晚就成功做到喇!


綠色:九層塔
黃色:黃燈籠椒
紅色:紅燈籠椒
白色:牛蒡同雞脾菇


再加埋另外果碟紫色蒸茄子,咁就啱啱好一餐食齊五種不同顏色嘅蔬果喇。


沒有留言:

發佈留言