2009年3月21日星期六

烤焗香草雞翼


材料:
急凍雞翼
香草


醃料:
生抽
老抽
紹酒


香草


        雞翼解凍洗淨後,用抹手紙索乾水份,之後用醃料醃好,最好就醃過夜,更加入味。用180度預熱焗爐,將雞翼面向下,排好喺烤盤上,放入爐焗約10分鐘後,然後翻轉雞翼,再喺上面灑上少少香草,再焗多10分鐘度就完成。


        雞翼有濃濃嘅香草味,勁正!呢個雞翼其實係媽咪以前成日整俾我哋食 o架,我就係由果陣開始迷上咗香草喇!


P.S.  寫標籤時都唔知寫呢個係中式菜定西式菜好,因為用焗爐焗同用香草都係非常西式,但醃料就勁中式,所以最後加多個標籤 "豉油西餐",正正就係人哋用嚟形容瑞士汁做嘅菜式。另外,香草可選擇自己鍾意嘅香草,我就用咗紫蘇 / 羅勒 (Basil) 同百里香 (Thyme) 兩種


1 則留言:

  1. d色好靚! 神婆祖祖
    [版主回覆03/23/2009 12:47:00]        多謝你呀,我自己都好滿意 啲色水呀!

    回覆刪除