2009年3月7日星期六

泰式青咖喱

        我同 Li Kien 喺台灣買啲九層塔 ( 即金不換 ) 返嚟,真係抵到爛,約HK$2.5 已經有一大包,有排食,可惜唔擺得耐,好易變,所以今日就用佢嚟煮泰式青咖喱。



材料:
雞胸肉
青口
番茄
茄子
金不換


醃料:

魚露
胡椒粉
粟粉


調味料:
青咖喱醬
魚露
椰醬


        先洗淨雞胸肉、切件,然後用醃料醃好;青口同金不換洗乾淨備用;番茄同茄子洗淨後切件。


        先放雞肉落鑊炒至半熟,盛起備用;之後落青咖喱醬落鑊爆香,加入部份椰漿同水煮到出油為止,跟住加入茄子,慢火煮腍。當茄子煮腍後,就加埋青口落去煮幾分鐘,並將雞肉回鑊一齊煮,最後加埋番茄、金不換、魚露、糖同剩餘嘅椰醬,兜兩兜就可以熄火上碟。

        味道好正,辣得啱好,唔會太刺激,加埋金不換嘅獨特香味,真係非常醒胃,所以今晚餐飯都不停撈汁。雞肉仲好嫩滑,加咗番茄後帶有少少酸味,寧捨開胃!

P.S.    呢個青咖喱係參考咗網友 "Olga廚房" 正宗泰國青咖喱而煮 o架!


沒有留言:

發佈留言