2009年3月21日星期六

台北自遊行 (第一天) III

        原本哋約好咗阿聰喺南門市場會合,之後一齊去永康街食晚飯,但係我哋行完街市都未夠鐘,於是就喺附近行一陣。其實附近多數係住宅同商住物業,條街又靜過鬼,加上又大風又凍,都無乜好行,點知突然俾我哋見到一樣同我哋好有關係噃:



        你哋知唔知係乜嚟哩?Studio?音樂廳?音樂機構?通通都唔係,真正答案就係:



        登登登櫈,就係一座好普通嘅住宅物業。估唔到啲台灣人都幾有音樂修養 o架噃,搭的士去永康街時,仲見到有「法國號教會 」o添呀!


 



        我就係喺呢間「度小月」度食晚飯喇。佢係台南一間名店嚟 o架!


 



        睇唔睇到呀,個電視播緊蔡瀾介紹佢嘅節目呀!


 



        門口個阿姐整緊啲乜呢?


 



        咪就係佢嘅招牌菜「蒸肉圓」囉!


 




         呢碗應該係担仔麵。


 



        裡面嘅環境,都幾舒服,幾有格調。


 




        肉燥飯、担仔麵同龍鬚菜。



        再嚟多樣燒虱目魚同酥炸蚵仔。


 



        當然唔少得招牌菜「蒸蝦仁肉圓」啦!總括嚟講,嘢食同環境都唔錯 o架!


        食完晚飯,沿住永康街同附近嘅「師大夜市」周圍行吓、睇嘢,嘢食消化得七七八八,咁就可以繼續挑戰落去。



        個店名幾攪笑!


 



        買咗個九層塔加蛋嘅抓餅,啲九層塔嘅香味好濃。


 



        你哋見到 "割包" 會諗起咩哩?我就諗起都唔會幫襯囉!


        行完一輪,都覺得有少少肚餓,我哋就搵咗一間兩舖合一嘅食店醫肚。一邊係食湯麵抄手,另一邊係食甜品。



        呢兩碗係麻辣豬紅湯麵同肉丸湯 (好似係啩,太耐唔記得咗喇 ) 。


 



        呢三碗當然衝係甜品啦,有花生豆腐花、燒鮮草豆腐花同黑糖薑汁豆腐花。


        第一日嘅行程就到此為止,第二日繼續。


沒有留言:

發佈留言