2012年1月19日星期四

2012 團年飯

    阿馳同阿瑩禮拜一嗰日返嚟食團年飯,由於自己感冒都未完全清得哂,個人仲係覺得 死吓死吓咁,加上今年過年好似好趕咁,覺得時間極唔夠用,所以今餐團年飯整嘅嘢都以簡單為主,反正最重要都係一家人坐低一齊食飯啫!


首先上嘅,係我嘅拿手素雜菜湯,咪以為齋湯唔好飲呀,用咗甘荀、
番茄、薯仔、洋蔥、椰菜、紅腰豆、三角豆同栗子煲,樣樣都係
超甜材料,點會唔甜至得
o架!加埋茄膏同月桂葉,
前一日預早煲定,夠哂濃味啦!





跟住就係整燒肉,又係前一晚整定、醃好,到時放入爐一焗攪掂,
完全唔駛理佢,仲方便過整叉燒呀!個皮勁脆,
索索聲
真係成枱人都聽到,佢哋幾個簡直食到耳仔郁啦!





呢碟係紅咖喱茄子雞,加埋雞髀菇一齊煮,非常好味,估唔到一向
唔食辣嘅阿馳都猛咁食,梗係啦,皆因樽紅咖喱醬所餘無幾,
其實唔係好夠煮咁大碟,所以咪唔會好辣囉!
得閒都要再煮定啲紅咖喱醬至得喇!





我唔係食肉獸,所以一定要有碟菜,呢碟金菇蟹柳扒娃娃菜就夠哂
簡單易整,清清哋,食完濃味咖喱之後食就最啱。





飯後甜品出場,就係自家製無豬油擂沙湯丸。




由於無落到豬油,就連植物油一滴都無落,所以芝麻餡唔會流出嚟,
不過自家炒香芝麻真係勁香濃,再加埋花生醬,想唔香口
都幾難啦!自己食的話,流唔流心都唔緊要啦,
最緊要健康嘛,食得開心又放心。






5 則留言:

  1. 都幾好呀,簡單就是滿足.我都好想試下整燒肉比個仔同老公食,不過每次想起到某間超市買有折豬肉就...覺得成日比人係咁搶晒D靚既...自己唔識選擇...
    [版主回覆01/20/2012 12:47:45]係呀,簡單就是滿足絕對無錯!……我自己都一樣唔識揀o架,只係去到超市,同阿姐講要嚿五花腩嚟整燒肉,咁阿姐就幫我切喇,仲問我要唔要有骨o添!咁好彩買到嚿唔係太肥嘅腩肉。所以都唔駛識揀嘅,係妳嘅就係妳,自然會留到妳去買o架喇!快啲親手整俾家人食啦,佢哋實好開心o架!

    回覆刪除
  2. 好好餸 ! 正如你所說, 自己整, 食得健康又放心。
    [版主回覆01/20/2012 12:42:04]唔算好好餸啦,病緊都無心機整咁多喇!不過自已整始終有著一份心意之餘,仲仲肯定係無添加良品呢!

    回覆刪除
  3. 素菜湯一流呀!
    [版主回覆01/20/2012 12:40:21]無錯,既好飲,又健康!

    回覆刪除
  4. K , 預祝合府:

    一元復始 ,新年安康 ,闔家平安, 花開富貴 ,年年有餘 ,財源廣進 .好運滾滾 ,大吉大利 (*^-^*)

    好豐富既團年飯呀....我鐘意無油雷沙湯丸...尤其最愛芝麻餡呀....快整一打黎俾我食...^^
    [版主回覆01/21/2012 22:23:49]嘩,毛豆,真係要多謝妳呀!!!^^……難得妳咁捧場呢個無油擂沙湯丸,整夠兩打俾妳又點話呀!……預祝新年快樂,身體健康,生活愉快呀! : )

    回覆刪除
  5. 好豐富哦.....個湯似羅宋湯多啲噃!
    [版主回覆02/12/2012 19:33:23]講豐富,點及妳同大少嘅出品呀!
    羅宋湯有牛肉嘛,我呢個係齋湯呀!

    回覆刪除