2012年1月23日星期一

龍年新春大吉


 
恭喜發財!


Kestrel 喺度恭祝各位 blog

新年快樂,身體健康,生活愉快!!


今年老竇個
friend 用利是封整咗啲賀年吊飾,又靚又有氣氛。



呢盞花燈整得好靚,我好鍾意呀,希望大家都

紅運當頭,福星高照!







呢條金魚仔好cute、好得意,特別係尾部,做得好有神緒呢!祝各位

財源廣進,年年有餘!






大年初一,一如既往,代媽咪燜好南乳齋就上供,之後同老竇食過午飯
就出動拜年喇。希望今年大家都能夠

出入平安,事事順景!


9 則留言:

  1. 恭祝您龍年龍馬精神,神彩飛揚,精神爽利,利利是是, 事事如意, 身體健康, 笑口常開^^
    [版主回覆01/25/2012 23:01:39]嘩,如果妳所有祝願全部都實現到就正囉,多謝!……我祝妳合家平安,身體健康!

    回覆刪除
  2. 花燈摺得好靚呀! 祝: 新年快樂 ! 心想事成!
    [版主回覆01/25/2012 23:00:26]係呀,所以我好鍾意呀!……我都祝妳新年快樂,廚藝進步!

    回覆刪除
  3. 祝 健健康康, 平平安安, 快快樂樂.
    [版主回覆01/25/2012 22:59:14]多謝 moon 哥,我都祝你少OT,多整包!

    回覆刪除
  4. 祝你闔家大吉大利, 龍馬精神, 萬事如意, 財源滾滾!!
    [版主回覆01/25/2012 22:57:53]多少謝妳呀,我都祝妳合寫新年快,身體健康,生活愉快!

    回覆刪除
  5. Kestrel, 新年快樂 !
    [版主回覆01/25/2012 22:54:52]新年快樂呀 BBQ!

    回覆刪除
  6. 恭喜發財,心想事成!
    [版主回覆01/25/2012 22:55:30]我都恭祝妳身體健康,廚藝猛進!

    回覆刪除
  7. 恭喜發財,祝你身體健康,心想事成,萬事勝意!
    [版主回覆01/25/2012 22:58:01]多謝妳呀,祝妳事事如意,青春常注!

    回覆刪除
  8. 利是封摺得好靚呀~ 係咪你摺架?
    祝你新年快樂, 身體健康, 龍馬精神呀
    [版主回覆01/26/2012 13:51:57]我邊有咁好天份同造詣呢,係我爸朋友送的。……多謝妳呀王木木,我都祝妳新年快樂、心想事成。

    回覆刪除
  9. 盞走馬燈勁掂呀...有型又有款...你學下自己摺啦...
    [版主回覆01/29/2012 16:50:26]手作仔呢樣野唔係我玩o架,我個friend Louisa 試過俾我玩唧糖花,嘩,我都唔知唧出咩樣,簡直花不成花!!!

    回覆刪除