2012年1月26日星期四

新年糕、糕、糕


    今年初二同初三都得閒喺屋企,不過都係嗰句,放假喺屋企仲忙過返工,何解?咪就係匿喺個廚房度做嘢囉!


 

    今年蒸咗三底糕,有鹹有甜,最開心嘅係每底糕都只用咗 20 分鐘就蒸好,你哋唔好以為我蒸咗迷你版嘅糕呀,所以咁快就蒸好,查實係因為用咗真空煲去蒸,真係勁慳柴火之餘又環保。不過就有辣有唔辣喇,因為個真空煲闊度有限,唔係任何形狀嘅模都放得入,想用個長形模蒸就免問喇,除非係細嘅磅蛋糕模啦!

 



今年蒸咗底素蘿蔔糕,咁就可以用嚟供佛同埋同媽咪分享。





五香臘味芋頭糕就梗要 encore o架喇,因為上年老竇讚好食過街賣啲。



 




甜糕就整咗黑糖薑汁年糕,味道暫時唔知,食完再同大家分享啦!






 


4 則留言:

  1. 我都蒸咗素蘿蔔糕呢!
    [版主回覆01/26/2012 22:48:48]諗住蒸素蘿蔔糕咁齋,應該唔會同人撞喇啩,點知都係要同妳撞,真係整定囉!

    回覆刪除
  2. 新年在家蒸糕,全年都步步高升!~
    [版主回覆01/29/2012 16:44:28]要承妳貴言呀!

    回覆刪除
  3. 好快手喎 ,廿分鐘搞掂 , 真係慳時慳能源...仲有甜有鹹添...正哂啦...
    [版主回覆01/30/2012 23:01:27]係喎,人日都唔得閒上網o添!補祝生日快樂呀!
    [毛豆回覆01/29/2012 22:45:50]happy 波乎地呀~~~
    [毛豆回覆01/29/2012 22:45:32]我梗係冇啦..係咁易先整幾底鹹既算數...仲要幾年先整一次..計起上黎..你都唔夠我環保呀wakakakkaaka~~
    [版主回覆01/29/2012 16:46:57]慳家呢招我最耍家o架啦!……真係慳時又慳能源,周兆祥都要扮個獎俾我呀,哈哈!……係呀,有鹹有甜,咁至正嘛!妳有冇整甜糕?

    回覆刪除
  4. Pandora 香傭講法文2012年1月29日 下午9:43

    食咗黑糖薑汁年糕未呀?
    [版主回覆01/30/2012 23:02:49]啱啱食咗喇!幾好味,遲少少有時間再打番食譜。

    回覆刪除