2012年1月1日星期日

千島火腿麥穗包

        星期五又再整呢個麥穗包嚟做 lunch,不過今次個整法同上次就有啲唔同,無用到芥末醬,改用千島醬;而法包麵糰就加入咗香草一齊搓,所以成品比起一般法包更加香。



有過上次嘅經驗,今次個做形靚好多。







今次改用咗千島醬嚟整,焗出嚟嘅顏色更加金黃。







老竇話佢鍾意食呢種法包嘅包質,就算無餡齋麵包都好好食,梗係啦,
焗到外脆內煙韌,真係好食到停唔到口
o架!





 
有興趣試整嘅朋友就參考番之前個芥末火腿麥穗包食譜啦!

8 則留言:

  1. 真係做得好靚呀 ^^
    [版主回覆01/02/2012 00:53:57]都係撞手神o架咋!Anyway, thank you very much!

    回覆刪除
  2. 好靚喎~ 一定好好味呀
    HAPPY NEW YEAR AH^^
    [版主回覆01/02/2012 00:54:33]味道唔錯呀!……新年快樂,Happy New Year!

    回覆刪除
  3. 整鬼你整到鬼火咁靚....千島同蛋黃醬我都鐘意....呢個質地好似法包啦..外脆內軟..整3條黎啦...
    [版主回覆01/02/2012 00:57:07]咁又無咁誇張,有排都未到 "鬼火" 境界啦!……呢個原本係法包麵糰呀!……我都係整咗兩條咋喎,3 條點夠分呀!!俾一條妳啦!

    回覆刪除
  4. 好味喔, 整件做宵夜得唔得先~~ ^ ^
    [版主回覆01/03/2012 16:31:48]得,完全無問題啦!

    回覆刪除
  5. 新年快樂, 身體健康!!

    整多d好吃食物!
    [版主回覆01/03/2012 16:32:12]大家咁話呀! : )

    回覆刪除
  6. 因乜解救件件都咁尖筆甩架?Hahahaha...
    [版主回覆01/04/2012 15:12:05]剪完之後就變成咁喇,我都唔知點解!食嗰陣都要小心。……妳整俾少爺仔食啦,佢實鍾意o架!

    回覆刪除
  7. 睇到我流晒口水喇^^ Happy New Year
    [版主回覆01/11/2012 16:49:37]真係咁吸引?……新年快樂呀!

    回覆刪除
  8. 靚到令人妒忌呀!
    [版主回覆01/11/2012 16:48:52]有冇咁誇張呀,一睇都知係門外漢傑作喎!

    回覆刪除