2016年4月24日星期日

橙汁蜂蜜雪芳蛋糕 Orange Honey Chiffon Cake

         幾個禮拜前上網睇 HKTV 一個清談節目,節目臨完結之前,主持人劉玉翠介紹嘉賓周家怡睇一本書,書名係《愛他也要愛自己》,周家怡當堂即刻喊哂,眼淚完全不受控制。係咪我其實都要搵下呢個世界會唔會有本書叫做《對人好也要對自己好》呢!?睇完之後可能就唔會再俾你哋話我要學識對自己好啲、要錫自己多啲,唔好淨係顧住人感受,我諗我依家會更加清楚知道,當年媽咪話我「只會窮自己而唔會窮人哋」呢句說話嘅真正含意!
 
        無工開,無嘢好做,就自自然然會諗好多嘢,的確,教緊學生、做緊家務、上緊網時係完全無機會俾自己去諗嘢。好啦,就學你哋咁講,得閒就整吓嘢食,唔好俾自己個腦咁 "得閒"!
 
        有日無聊拎起本《我愛和風洋菓子》嚟睇,見到個橘子蜂蜜戚風蛋糕食譜,咁啱早兩日十五又將供過佛嘅橙換咗嚟,咁就索性整呢個蛋糕啦!橘子蜂蜜我就無喇,只係用老竇拎番嚟嘅蜂蜜,係佢個農場 friend 自家出品,同埋部份低筋麵粉我都用咗全麥麵粉代替。
 
 

材料:
低筋麵粉      50
全麥麵粉      30
蛋黃             3

橄欖油         20 毫升
蜂蜜            40
橙汁            60 毫升

橙皮茸         1 個橙份量
蛋白            4
                30

-
麵粉過篩 2 次。

- 用膠刮將蛋黃打散,之後依序拌入橄欖油、蜂蜜、橙汁及橙皮茸。

- 篩入粉類,均勻攪拌成麵糊。

- 蛋白用電動打蛋器打至起泡,之後將糖分 3 次加入,打成八成企身嘅蛋白霜。

- 先將 1/3 份蛋白霜加入麵糊內,用膠刮拌勻後將剩低嘅蛋白霜分次輕手拌入。

- 將麵糊倒入模內,然後喺枱面輕敲數下,釋出較大氣泡。

- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 30 分鐘,出爐後立即倒扣攤凍。

- 脫模後即可享用。

以上材料份量可做直徑 17 厘米蛋糕 1 個。
 
食譜參考自福田淳子嘅《我愛和風洋菓子》。



近排又試再次越食越甜,自己都覺得有啲失控,
所以都已經決定咗要搵專業人士幫手喇,
費事身邊人個個擔心啦!






其實今次我都算係好叻㗎喇,兩、三個禮拜已經
件事放低得七七八八,不過最衰就係因為工作
關係,個個禮拜都要去番 "案發現場",
望到相關景物時都好難唔諗番起。



沒有留言: