2012年1月1日星期日

紅酒雜菜燴鹹豬手

    首先第一件要做嘅事,就係同大家講聲 2012 新年快樂,Happy New Year!呢篇 blog 係首次要寫兩年呀,wakakaka!!


 


    上個禮拜,老竇有朋友俾咗免費飛佢去會展個美食節,佢都有買咗啲嘢返嚟,其中一樣就係原隻鹹豬手。今晚我就用咗半隻嚟燜雜菜,味道非常好呀!






材料:


鹹豬手
紅蘿蔔
薯仔
青瓜
乾蔥頭
蒜茸
月桂葉 ( bay leaf )

調味料:
茄膏
紅酒


即磨胡椒粉

- 鹹豬手去骨後切件;紅蘿蔔同薯仔刨皮後切件。



-
青瓜略刨皮,開邊後去瓤,之後切件;乾蔥頭去衣、切細。



-
燒熱油,先爆香乾蔥頭、蒜茸、月桂葉同茄膏,然後加入紅酒。



-
依次加入紅蘿蔔、薯仔、豬手同青瓜,並加入調味料。



-
當紅蘿蔔同薯仔都燜腍的話,校大火將汁煮至濃稠,收汁後就可以上碟。








 紅酒同茄膏味道好夾,有少少酸味,令到整個菜式無咁







青瓜記得唔好太早落,因為會煮得過腍,唔好食!






    你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


 


3 則留言:

  1. 紅酒牛就正啫...紅酒豬手得唔得架? 不過個賣相都OK嘅!
    Happy New Year !
    [版主回覆01/01/2012 17:12:00]大姐,輪到妳老人癡呆嗱,我不嬲都唔食牛o架啦!……新年快樂,Happy New Year!

    回覆刪除
  2. 俾哂伴菜我得啦..所有手腳我都唔食架..
    [版主回覆01/02/2012 00:52:38]唔得,我都係主要食菜為主嘛,剩番哂啲肉我咪無啖好食!!

    回覆刪除
  3. Kestrel , Happy New Year !
    [版主回覆01/03/2012 16:33:49]芹菜,新年快樂,Happy New Year!

    回覆刪除