2008年6月16日星期一

冬菇蠔豉炆海參

        我成日都覺得只會係過時過節先會煮呢個餸,特別有過節 feel。原來整呢個餸都唔係想像中咁難噃。




材料:
冬菇
蠔豉
海參
蒜頭


汁料:
紹酒
蠔油
麻油


        首先預備好所有材料:冬菇先用水浸腍,去蒂洗淨,蠔豉用熱水略為浸軟;海參就預先用薑蔥出水,蒜頭切碎。


        放蒜頭落鑊爆香,加入冬菇、蠔豉略炒一陣,跟住就贊酒,等佢有啲香味,校細火後炆一陣間,之後再落埋啲海參一齊炆 (海參記得唔好咁早落鑊炆,因為過火會煮到溶哂),跟住就落埋蠔油、糖調味,唔駛落鹽,因為有蠔油已經夠鹹。校到最細火炆至所有材料腍身就攪掂,最後加少許麻油,上碟!


        啱炆起熱辣辣果陣,真係好香、好吸引,我就用佢嚟撈米線,冬菇爽、蠔豉香、海參滑,效果唔錯。

        媽咪教過我,如果想啲冬菇快啲浸腍,千祈唔好用熱水浸,因為啲冬菇會變韌,只要喺凍水度落啲砂糖,啲冬菇就好快腍 o架啦。依家我個冰箱度都雪一盒已經發好海參,另一間屋都仲有一盒 o添,點解會有咁多?因為媽咪囉,佢知道自己就快要走,所以佢就不斷咁諗有乜嘢要喺走之前完成哂佢,發海參就係其中一樣。佢叫我攞哂所有乾海參出嚟,教我點發海參,等我之後可以隨手拎嚟煮,唔駛慢慢發咁麻煩,所以發咗好多,有次伯伯同伯娘入嚟探佢果陣,仲俾啲佢哋 o添呀!


沒有留言:

發佈留言