2016年3月6日星期日

烤焗茄子 Aubergine al Forno

        Facebook add Jamie Oliver 個專頁,原來佢都整好多 vegetarian recipes。呢個 Aubergine al forno 食譜一睇就已經覺得好吸引,而且材料又好簡單,不過有少部份食材我手上無,所以改用其他材料代替。
 
        整呢個烤焗茄子唔單只簡單,又唔使開鑊,最啱好夜先放工返到屋企時整,唔怕炒鑊聲音嘈到隔離上下左右。最正係灑面啲麵包糠料,有香又脆!
 
 

材料:
茄子
車厘茄
蔥花
蒜蓉
日式麵包糠
山合桃 (pecan)
紅莓乾


調味料:

黑椒
肉桂粉
小茴香 (cumin)
紅酒醋

初榨橄欖油

- 茄子洗淨、去蒂,切成厚件;車厘茄同樣洗乾淨切蒂,備用。

- 將茄子排放上烤盤上,薄薄掃上橄欖油,之後灑上調味料 (醋除外)

- 放入已預熱至 220 ℃ 嘅焗爐內焗 10 分鐘。
 
- 之後放入車厘茄,灑上蔥花同蒜蓉,再焗 10 分鐘。

- 將山合桃切碎,加入麵包糠、紅莓乾、鹽、黑椒、肉桂粉同橄欖油混合好。

- 當茄子同車厘茄都焗至軟身後,灑上紅酒醋,並均勻灑上麵包糠料。
 
- 再入爐焗多 5 – 10 分鐘至麵包糠料金黃香脆即可。
 
食譜參考自 Jamie Oliver Aubergine al forno
 
 
 
最鍾意趁未煮前同食材留倩影,因為
煮過之後就再無靚靚顏色!
 





出爐一刻,睇見都流哂口水呢!!!
 


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,我都唔會揀啲好麻煩食譜嚟試!

      刪除
  2. Jamie Oliver 我都有入佢專頁,但未有時間去研究佢啲食譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係個個 recipe 都睇,素食就會比較吸引我留意囉!

      刪除