2008年6月24日星期二

烘多士 & 水果茶



材料:
方包
香蕉
蒜茸醬
水果茶包
       


        一睇就知係懶人餐啦!烘四塊多士加一杯橙味水果茶,咁就係我lunch 啦!


        用四塊白麵飽,其中兩塊係搽香草蒜茸醬,呢隻蒜茸醬幾 OK o架,係 McCormick 出品,味道恰到好處,香得又唔會太濃,焗出金黃色又非常吸引。最重要係佢唔係用牛油做,而係全用大豆油,應該會健康,同埋無我最怕牛油羶味,可能當初媽咪買番試時,都係因為呢個原因。


        另外兩塊就搽香蕉茸係面,呢個 idea 係我睇 "都市閒情" 學番,個營養師話樽裝果醬好多時糖份都好高,唔係咁健康,所以佢建議用香蕉代替,一來天然,含豐富纖維素及營養,而且亦有一定 甜度,係唔錯選擇,但係就一定要揀熟到起黑點香蕉,如果唔係就會唔夠甜 o架啦!


1 則留言:

  1. 呢隻蒜茸醬係邊到買 呀
    [版主回覆04/16/2011 19:00:00]        所有超市都有得賣 o架!牌子係「McCormick」,細細樽,紅色蓋 o架!

    回覆刪除