2016年2月12日星期五

物盡其用

        整雪芳蛋糕因為要用多額外一隻蛋白,但我又唔想開多隻蛋,所以我習慣係解凍冷宮嘅蛋白加落去,但因為無整得耐,完全無咗呢回事,所以唯有迫住開多隻蛋!
 
        夾硬開多隻蛋,自然就多咗個蛋黃出嚟,所以就連埋班蘭汁撇出嚟嘅水整咗 pancake;用剩嘅椰漿同整烤雞沙律剩低落嚟嘅金不換就用嚟燜南瓜,一啲都唔浪費㗎!
 
 
整呢個 pancake 又玩吓嘢,試吓好似網友整 vegan
muffin 咁加咗少少白醋落去,煎嘅時候果然
發得好犀利,pancake 都變得厚好多。
 
 
 
 
 
 
個南瓜係老竇喺加拿大帶返嚟,好神奇,由佢當時買到依家
已經足足四個月,完全無爛無變壞。不過就唔太好食,
完全無味道,而且個皮好難煮腍,瓜肉已經煮到
腍個皮都仲未得,攪到瓜肉熟過頭!






如果唔講話係南瓜的話,睇到外皮顏色仲
以為係半煮熟嘅青蟹,哈哈!! :D


8 則留言:

  1. Kestrel, 恭喜發財 ! 祝你和你家人新年快樂!身體健康!事事如意!
    我話似泰式煮南瓜。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀芹菜,好耐無見妳喇!我都祝妳新年快樂,生活愉快!

      其實完全係泰式味道哦!

      刪除
  2. 原來白醋可以幫助 ''發'', 我最近睇左個veg朱古力食譜,要落一點白醋,依家知點解了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,baking powder 遇到酸性物質就會產生化學作用,發得更加蓬鬆,所以好多時整 muffin 都會加乳酪,妳下次都試試。

      刪除
  3. 嘩~放咁耐都得?估唔到呢~
    個pancake煎得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我同老竇講點可能等得到佢返港,佢話可以放好耐,所以先買。

      我估就係因為加少少白醋功效!

      刪除
  4. 原來加白醋有咁嘅功効,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣,唔加醋可以加乳酪,我試過一樣掂!

      刪除