2016年5月18日星期三

蓮子黑糯米渣咋

        食甜果然可以反映到我自己嘅情緒變化,有食藥、無食藥、落藥重、落藥輕都即刻睇得到!
 
        又要懶,又想食甜嘢,煲渣咋就最啱喇,洗乾淨哂所有材料,用清水浸過夜,第二日撻火煲腍就食得,完全無功夫可言!
 
 

材料:
薏米
紅豆
眉豆
紅腰豆
三角豆
黑糯米
蓮子
片糖
椰漿

- 所有材料洗乾淨,用清水浸過夜,第二日瀝水備用;蓮子去芯。

- 煲滾水後落料,翻滾後轉中慢火煲至所有材料腍即可。

- 片糖加少量水煮至完全溶解,倒入雜豆內,拌勻。

- 上碗後加適量椰漿調味。
 
 

Notes
-
因為溫差大嘅關係,水滾後先落豆會比較容易將豆煲腍。


- 若果糖跟豆同煮的話,豆會有機會煲唔腍,所以糖水適宜後下。





13 則留言:

  1. 好介紹……呢款糖水正呀,飽肚得黎健康又有益,我鐘意食架……但我無試過自己煲過,我間唔中都會系波仔買一碗大嘅返屋企食架,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係可以食糖水食飽!

      下次試吓自己煲呀,好簡單。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,全部乾貨。

      我用真空煲,翻滾後轉中慢火煲 20 分鐘,之後大火煲 10 秒後放入真空煲內,兩個鐘後完全腍透。

      刪除
  3. 我中意食渣渣,但哩個真係好飽嘅糖水~~

    回覆刪除
  4. 好鐘意食,但不能食太多,所以好少煲,嚟您度,請我食一碗喇>0<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,小月妳個胃唔太好,食得豆類多實會胃氣脹!

      我煲咗一大煲,請妳食碗絕對無問題啦! ^^

      刪除
    2. 小月,俾妳參考一下:
      http://www.twvns.org/info/faq/311-2016-05-19-02-47-24

      刪除
    3. 你真係好有心,記得我個胃唔太好,謝謝您的分享。
      有一事請教,文中提到加一片昆布與豆類一同煮,我想知道昆布是否有二種呢,我煲昆布海草豬踭湯那種是一大片,浸水後很薄,但近年發覺一些寫著昆布的日本和韓國產品,但我覺得它似我們煲綠豆沙的海帶,到現在我都攪唔清>0<

      刪除
    4. 我都係無意中睇到,醒起妳話食豆會有胃氣,咪跟妳分享囉!

      係呀,我都係咁諗,我依家用嘅昆布就係日本厚身嗰隻,但其實海帶同昆布原來係同一樣嘢:https://www.google.com.hk/search?q=%E6%98%86%E5%B8%83&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:zh-TW:IE-SearchBox&ie=&oe=&gfe_rd=cr&ei=-b1CV5jlG4qi8wXG1b3oCQ&gws_rd=ssl

      文中話用 1/4 - 1/2 條昆布,用量咁少,又用條做量詞,應該係厚身嗰種喇!

      刪除