2014年2月16日星期日

高野豆腐 & 爽脆紫菜

        年尾時「AEON」超市又做九折,我當然有去入貨啦!今次買多咗一樣我估都估唔到嘅食材 ……
 
 
就係呢包高野豆腐,我呢個大鄉里諗都無諗過有乾豆腐呢樣野!
咗佢就隨時隨地都有豆腐食。未折前 $24 包,有 12 件,
都好似好貴,但係原來浸發之後都幾大嚿,都差唔多有
平時喺街市豆腐檔賣 $3 件豆腐 2/3 size,
而且豆香味比起盒裝豆腐濃好多。





早排喺我去開嗰間糧油批發店度聽到個店員介紹人食呢隻紫菜,
話又乾淨又爽脆,我聽見當然都唔執輸買嚟試啦,
果然真係又滑又爽脆,最重要係完全
無砂石,真係好乾淨。





就用咗呢兩樣食材,加埋鰹魚味噌嚟整麵豉湯,加幾條菜
就已經有湯有餸喇!估唔到豆腐都好滑喎,
以為乾豆腐煮完之後都嫩滑極有限㖭!

 

22 則留言:

  1. 我都想試下呢個豆腐,好似好方便又好味道呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔錯呀,比想象中好好多,最緊要係方便,隨時有豆腐食!

      刪除
  2. 依家好多地方出的紫菜都無沙。除左大陸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過多數都係夠滑,唔夠爽脆。

      刪除
  3. 幾好喎,您有冇試過用嚟整包餅,得唔得呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳意思係用高野豆腐整包餅?

      刪除
    2. 咁我又無諗過喎,不過我估效果應該無新鮮豆腐咁好。

      刪除
  4. 想試下個豆腐呢,真係好方便,可以買定放係屋企随時煮呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,就係貪佢可以長期放屋企看門口囉!

      妳都不妨豪一次試試啦!

      刪除
  5. 大鄉里我都係喎,有我陪你啦.未見識過呢件豆腐,呢個紫菜咁正呀,無沙好重要呢.美味的美味的~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,原來我同妳都係來自同一條鄉喎!

      係呀,咪又係賣紅麴的批發店度買囉!本來妳入屯門時就一定陪妳去睇睇!

      刪除
    2. 一定有機會到訪......到時一次買番夠本

      刪除
    3. 係啦,買到無手拎返屋企!

      刪除
  6. 包紫菜都喺aeon買架?
    上次我用嗰隻紫菜好似有潺咁 好恐怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,係一間糧油批發食材店度買,不過我估其他地方都應該會有得賣。

      嘩,咁恐怖!?

      刪除
  7. 我試過買乾豆腐,浸泡完是發到大大,但我買的那隻不好吃,仲有D怪怪地...
    下次試妳這一隻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 點怪法呢?

      我覺得 OK 喎,比想象中好好多,可能係我對食物無要求啦!

      刪除
    2. 食落唔似豆腐,似食緊海棉,可能係我買果隻唔好食啦...+.+

      刪除
    3. 會唔會係未浸發得夠呢?我呢隻剛浸水時都係好似海綿咁質地,仲榨到水出,之後再浸耐先先就軟好多,同埋我煮時放咗落湯度就無理佢,可能煮過龍先咁滑!!^^

      刪除
  8. 你忙到仲未有新制作比我睇呀?想睇下你同Winnie整左乜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係忙,係天氣凍唔願郁兼唔想濕手洗嘢!今日天氣暖好多,即刻試整咗個無奶蛋素食蛋糕同麵包。

      刪除