2014年2月9日星期日

鯪魚肉蝦乾蘿蔔糕

        卒之都到我整蘿蔔糕喇!今次跟咗仙姐個食譜整鯪魚肉蝦乾蘿蔔糕。
 
        舊 blog 友如果有印象的話,會記得我屋企習慣初七人日煲粥煎糕,雖然媽咪已經唔喺度幾年,但我都照樣咁做。
 
        仙姐呢個食譜唔錯,用煎鯪魚肉整嘅蘿蔔糕比起一貫用臘味整嘅,口味比較清爽,無咁油膩、無咁滯,而且質地啱啱好,唔會太實,又唔會太削。不過可能因為我食慣淡味,覺得味道比較濃,我整 3/4 個食譜份量,照道理應該用 1 1/2 個「濃湯寶」,但我已經只係用 1 個份量都覺得有點鹹呢!
 


材料:
白蘿蔔             2000
鯪魚肉             500
芫荽                 適量
蝦乾                 80
魚湯濃湯寶      2

粟粉                 70
粘米粉             450
海鹽                 30
                   1200 毫升
胡椒粉            適量
麻油                適量

- 蝦乾洗乾淨,用水浸至略為軟身後切粒,浸水留用;蘿蔔去皮後刨絲。
 
- 鯪魚肉加入芫荽碎,攪拌混合好,之後煎香成魚餅再切粒,備用。
 
- 2/3 份水及浸蝦乾水入鑊內,加入蘿蔔及蝦乾煮至軟身,加入濃湯寶及鯪魚肉再煮滾。
 
- 粉類及鹽、油與餘下 1/3 份水拌勻成粉糊,將煮滾蘿蔔湯撞入,快手攪拌均勻。
 
- 將混合物倒入已搽油嘅容器內,隔水蒸約個半鐘至全熟。
 
- 攤凍後即可切件,再煎香進食。
 
食譜出自《頭條日報》獨角仙嘅《魚湯鯪魚肉蝦乾蘿蔔糕》。



老竇今年又有去個農場 friend 度拎百合花同菊花,
攞埋呢兩隻大蘿蔔㖭!






用咗 3 款蝦乾嚟整蘿蔔糕,不過就無用到魚湯「濃湯寶」嚟整,
因為老竇之前買落排雞湯「濃湯寶」用剩兩個,
一直都無用到,趁呢次清咗一個先!






3/4 個食譜就可以整到依度咁多底糕呀!





呢日除咗煎糕,仲有煲咗南瓜粟米粥。



Notes
-
我自己習慣將蘿蔔一半切條、一半刨絲,食落口感會更好。

- 原本應該將熱湯撞入粉糊內,但因為份量太多,隻鑊太重,覺得好危險,所以我就掉轉將
  粉糊加入湯內兜勻,因為我並無熄火,所以兜勻粉漿嘅同時亦可以將材料繼續慢火煮至略
  為乾身,縮短蒸嘅時間。

- 蒸糕容器記得預先搽油,以方便脫模。



8 則留言:

  1. 舊習慣係好,我會一直照做架.但自家整點解要用濃湯寶這些味精,我會省用.但多謝好介紹用魚真係又無咁肥又健康,讚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解要用?咁要問問仙姐先得喇!如果我本身無的話,我都唔會專登買嚟整,用清雞湯代替算數,但為咗清貨咪用埋佢囉!

      呢個真係無臘味蘿蔔糕咁膩,妳試吓呀,或者我哋團拜時妳請我食呀,哈哈!

      刪除
  2. 好特別喎,蘿卜煮鯪魚肉我最愛吃,但用嚟蒸糕會係乜味道呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同一般蘿蔔糕味道唔會相差太遠,少了份油膩感,多咗份煎魚餅味道。

      刪除
  3. 我都跟你學下整至得,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣!

      唔好話跟我學哦,我都係跟仙姐食譜整咋,見效果唔錯咪同大家分享囉!

      刪除
  4. 回覆
    1. 味道 OK 呀,不過我自己就覺得鹹咗啲囉!

      刪除