2015年2月11日星期三

買到平啤梨

        早兩個禮拜見到超市啲長啤梨減價,買到好平。
 
 
跑馬地店賣 $7.9 / 4 個;屋企附近間超市就賣 $9.5 / 5 個。
 
 
 
 
 
 
當水果食都食唔切咁多,除咗用嚟整
沙律外,仲整咗紅酒燴梨。
 
 
 
 
 
 
啱早前 Gordon Ramsay 個節目教整 vegetarian food早餐就係
肉桂啤梨 muffin,即刻又跟住做,雖然節目內無講清楚材料
份量,我就用番我一直用開嗰個 muffin recipe自己
加肉桂粉同啤梨粒,估唔到原來肉桂
同啤梨嘅味道都好夾哦!
 
 
 
 

食譜參考:

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港賣唔得喇,我見過賣到 $3、4 個都有呀!

      刪除
  2. 呢款啤梨...澳門最平 $9/磅, 一般都$12, 有時要$14.....好貴呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 2個普通大小的都唔止1磅....

      刪除
    2. 係呀,所以我都係見到減價先買咋!

      刪除
  3. Kestrel, 肉桂同啤梨都估唔到咁夾

    回覆刪除
  4. 祝你新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哂 samwei 呀,我都祝妳身體健康,廚藝了得!

      刪除
  5. 恭賀新禧!新春大吉,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 P 姐哦!我都祝妳同大老爺身壯力健,恩恩愛愛,新春行大運!

      刪除