2015年3月19日星期四

硬 margarine

        超市賣開嘅 margarine 通常都係軟身,用嚟搽麵包嗰一款,唔可以用嚟整烘焙食品,但我又一直唔見有硬 margarine 賣,因為始終有啲西點製法係唔可以用液體油代替,例如牛油霜;另外試過用固體菜油整批底又唔多掂,雖然可以成形,但個 texture 真係太鬆脆,一脫模就散,所以我一直都好想知道究竟有無硬 margarine 賣。
 
 
最近終於俾我見到有硬 margarine (或者可能
已經賣咗好耐,係我後知後覺),而且又唔貴,
只係賣 $10 / 250g,見到即刻買嚟試吓!






但係買之前我都有睇過成份,對我嚟講,最緊要就係唔好
有啲 牛油嘅材料,喺搽麵包嘅軟 margarine
就一定搵到,嗰種味道攪到仲難頂過真牛油!!
 





農曆新年時就用嚟整檸檬醬 pound cake 帶去老表家拜年,
個牛油霜都做得唔錯,同真牛油都無乜分別,但居
表嫂話食到奶味!?!?連我咁驚奶製品
臊味,對佢咁敏感都食唔到喎!!
 





咗檸檬醬就好自然會諗起整  scone今日就用嚟整抹茶
scone效果都唔錯呀,今日天氣都比較熱,用手指
捽粉粒時都唔會溶,搵次再試埋整批底先!





參考食譜:

檸檬醬罌粟籽蛋糕

小紅莓英式烤餅


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 奶固體、奶粉、奶味香精油 ……,好多搽麵包用嘅軟 margarine 都有加呢類材料,所以即使係植物油製做,我都食唔到,因為一樣有臊味,連「益力多」同「維他奶」都係呀!

      刪除
  2. 嘩,很多學問喎。要慢慢細嚼吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咩學問喎,我都只係門外漢一名,都唔慌會知得深入詳細啦!

      刪除