2016年6月9日星期四

紫米素粽

        學老表話齋,原來唔經唔覺已經九年!!
 
        近呢幾年,無論我去探佢定係同人講起件事,我都已經無再有好傷痛嘅感覺,無再喊,無再流淚,但原來其實自己都仲係未完全放得低,噚日去探佢時,睇睇吓張相,又試不其然咁流淚,證明我呢段時間情緒真係好唔好!
 
        同輔導姑娘傾偈時,呢個話題一定走唔甩,因為呢樣嘢先係主角,為今時今日嘅我正式揭開序幕!同姑娘傾傾吓都可以泣不成聲,完全講唔到落去,真係無諗過自己個反應會咁大,仲以為 "泣不成聲" 只係當年警察及醫護人員正式將佢帶走,真真正正咁離開咗我,知道我倆永遠分隔兩地嗰一刻先會出現!記得姑娘當時都話已經相隔咗咁多年,依家提番起都仲係咁傷痛,仲問咗我一句:「你無事嘛,你得唔得?」不過,姑娘話俾我聽,其實媽咪一直都同我繼續生活緊落去,因為原來我一直都帶住媽咪嗰一份信念去生活,所以先至會對一路不斷遇到唔開心嘅事變得 "麻木"、"理所當然",感覺上唔覺得係一件咩事,但其實始終都係對我有一定影響!
 
        學識包粽之後,以後每年我都會包素粽送俾媽咪,就當係我倆一齊 "做節"
 
 
可惜今年無買到開邊綠豆做餡料,覺得有點遜色。






今次仲貪得意加咗少量黑糯米落去,再混入
眉豆,裡面就放咗栗子同冬菇。





製作方法請參考《五香素粽》。



沒有留言: