2016年7月7日星期四

泰國手信

        其實我一直都唔多朋友,因為我一向都好揀擇、好小心,宗旨係寧缺莫濫,重質不重量,好嘅話一個已經好足夠!尤其係當知道自己原來係有病之後,就更加懂得點去選擇人溝通,溝通唔到嘅,避得就避,以免影響自己,要學識自保!
 
        我依家嘅朋友,大部份都係由學生或學生家長關係開始,大家相處耐咗,溝通得到之餘又能夠彼此了解及關心的話,大家就會變為好朋友。之前收到嗰份驚喜加感動嘅禮物,送俾我嘅人就係由學生變成好友;今次送俾我呢份手信嘅人,就係由學生家長變成好朋友,佢每次去旅行都必定會買一份手信送俾我,真係好有我心!而呢位好友本身係一位護士,由我媽咪當年發病,到今時今日自己有事,佢都有俾到我合適意見同幫到我好大忙呢,真心要感激呢位好朋友!!
 
 
多謝哂妳送俾我嘅手信,超鍾意呀!! :x


2 則留言: