2016年9月10日星期六

手語

        一個唔識英文又唔識普通話嘅語言白痴,居然一生中比一般人學多幾種語言,真係攪笑!!讀書時 "被迫" 學習意、法、德三種語文,成績就當然唔好啦,依家就仲犀利,連手語都學埋,真係人都癲!!!!
 
        一直努力搵工,搵足年幾兩年都無著落,心都開始慌,因為穀種都睇住一直減少落去,所以都決定唔再淨係搵番老本行工作。上年一次搭巴士時,喺電視度睇到一個福利機構短片,話香港依家仍然好缺乏手語翻譯,好多聽障人士都好需要翻譯服務,鼓勵多啲人入行為聽障人士提供翻譯服務。當時即刻諗到呢樣工作都唔錯,一來可以幫到人,為聽障人士跟健聽人士互相溝通作橋樑,二來自己又可以多條出路選擇。正當我搵工搵到灰爆嘅時候,突然諗到早前幫過手做義工嘅組織,會唔會有工作機會或轉介,於是就 click 入網站睇睇,點知一入到網站,第一樣見到嘅嘢就係手語課程開班招生,而且學費都唔貴,負擔得起有餘,真係唔即刻報名都對唔住自己!!
 
 

雖然依家高班課程都真係好難,有好多嘢要
顧,希望盡力學習,若果學有所成,
幫到人又幫到自己啦!!
 
 
 
 
 
 
 
        對於我呢個語言白痴嚟講,雖然都有一定難度,特別係上課 drop notes 時要用文字去記低個動作,真係好困難,加上又老人癡呆嚴重,一下子要咁短時間記哂學過嘅手語都真係有難度。好彩阿 sir 好好人,肯俾我哋錄影,又會邀請聽障人士到課堂同我哋上課及傾偈,多啲實習,最終都慢慢開始上手。


4 則留言:

  1. Kestrel:好有意義的課程,為你打氣,努力加油,你一定會成功的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哂小月妳嘅鼓勵同祝福,我都希望自己學有所成兼學以致用。

      刪除
  2. 你好厲害呀,又好有心!加油~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 厲害就唔敢講喇,不過我都真係有心幫自己之餘亦到好想幫到人呢!

      Thank you so much! ^^

      刪除