2008年8月8日星期五

香蕉西多士 & 香脆玉桂多士條




        西多士都算係我細個果陣媽咪好多時都會整o既西點,因為呢個係一個好好處理隔夜麵飽o既方法,又好味、又吸引,所以我間中都有整o黎食呀!


材料:


香蕉
白方飽
雞蛋 


        首先將o的方飽切皮,香蕉用叉搓成茸,然後搽在方飽上,再疊上另一塊方飽,記得要用少少力按一按麵飽,係煎o既時候兩塊麵飽就無咁易分開。跟住就將雞蛋打成蛋汁,再將之前準備好的麵飽均勻地蘸滿蛋汁,之後就可以放落平底鑊度煎香。因為我用的方飽係"嘉頓生命麵飽",本身都幾油膩下,所以我無落油煎,就咁白鑊煎就算,所以你會見到有一塊西多士係比較深色,因為有少許"濃",所以之後煎另一塊時就用最慢火去煎,顏色即刻靚好多,完全係金黃色。另外,因為o的香蕉好夠熟、好甜,所以我無煮到糖漿,到食o既時候果然已經夠哂甜味。


        一向孤寒慳家,唔鍾意浪費食物o既我,當然唔會就咁"拋棄"左o的麵飽皮啦!我將o的麵飽皮蘸埋剩下o既蛋汁,同樣放o係平底鑊度,不過今次就唔係煎,而係白鑊將佢烘脆,當見到o的麵飽皮已經烘到轉色,就即係話差唔多OK啦,跟住就試下o岩唔o岩自己口味o既鬆脆度,適合的話就可以上碟,再o係上面灑上玉桂粉,味道果然唔同哂,不但香口鬆脆,仲有淡淡o既玉桂香味添,正!



        呢個就係香脆玉桂多士條啦。


2 則留言:

  1. 我對這個小吃好有興趣,想問你邊到有得買肉桂粉呀?thx
    [版主回覆04/06/2011 15:34:00]        肉桂粉周街都有得買 o架!妳去藥材舖買又得、去超市都有得賣,英文係 cinnamon,如果去香料舖就一定有 o添,好 common o架咋!         買到之後即刻郁手整啦,好好味呀!Enjoy it!

    回覆刪除
  2. 我今晚就想郁手啦!唔知成唔成功呢?因為我唔係煮開野既人....
    [版主回覆04/07/2011 02:03:00]        唔會唔成功 嘅,好容易 o架咋,只要俾 啲耐性,用慢火慢慢烘就一定唔會煎 燶 o 架喇!         成功 咗就 post 相上 嚟啦!

    回覆刪除