2008年8月5日星期二

柚子沙律


材料:
泰國金柚
馬蹄
紅蔥頭
烘椰絲
炸蝦米
炒花生


沙律汁:
檸檬汁
檸檬皮茸
魚露
辣椒汁
砂糖


        今次算係我第一次跟食譜整嘢食,平時都係靠自己諗番食過嘅味道去估計材料同煮法,又或者係媽咪教我嘅方法去煮番出嚟。呢次就跟住 Jacky Yu 個食譜整嘅。


        先將泰國金柚拆肉、撕碎;馬蹄去皮、切粒;紅蔥頭去衣,洗淨切圈,然後浸一浸凍水,可以減少紅蔥頭嘅辛辣味;椰絲原本就放焗爐度烘至焦黃色,但係我就賴得搬個焗爐出嚟,所以就咁放喺個鑊度炒至變色;蝦米就預先洗淨、浸熱水至軟身,用抹手紙抹乾水後,放落油鑊度炸脆;花生去衣後放白鑊炒香,攤凍後就可以壓碎佢。之後就將所有材料拌勻 (椰絲、蝦米、花生後下),再將已經調好味嘅沙律汁倒埋落去,最後灑上椰絲、蝦米同花生,咁就食得啦!


        我覺到呢個沙律好好食,好清新,不過 Lily 試過就話個金柚唔夠甜同唔夠多汁,所以 "掙啲" ,而我就覺得最美中不足嘅就係無新鮮九層塔 (金不換) ,可能個味道已經掙咗好遠都唔定。


沒有留言:

發佈留言