2008年8月24日星期日

Seems so sweet!

        今日喺吉之島超市閒逛時,見到一 pair 疑似 gay couple 嘅物體,本來我都無留意佢地嘅,但係其中一個生得非常之高,真係好高o架,高到我行咗過隔離條 alley 都仲見到佢個頭喺啲的貨架上面凸咗出嚟黎,真係可以去打 NBA 呀,所以咪留意到佢囉!


        我見到佢同埋另外一個男仔一齊,雖然佢地無做啲好親暱嘅行為,但佢地就好似對情侶咁喺度選擇食材、醬料,有傾有講,有商有量,感覺好 sweet,真係好多男女、夫妻都未必會咁。或者可能佢哋兩個只係一對好鍾意煮嘢食,對烹飪好有研究嘅老死嚟啦,只係我少見多怪啫,但如果佢哋真係純粹只係朋友就更加難得,有咁好嘅友情喎,起碼我媽咪同我老豆都無咁樣啦,反而媽咪同我就會咁。


        哎吔,唔知我哋以前行超市時有冇試過同樣俾人誤會係兩公婆呢?你哋唔好以為我喺度攪笑呀,印象中真係有啲咁o既事,事關我媽咪喺未病之前,個樣生得真係好後生o架,好多人都估細咗佢十年,反而我就成日俾人估大咗十年,因為甩髮囉,個 image 自然老咗好多,所以我哋表面上睇嚟年紀就會拉近唔少。我好記得喺十幾年前,我陪媽咪去養和醫院做檢查時,姑娘問佢幾多歲,佢就答四十幾歲 (已經唔記得咗當時佢幾多歲啦),跟住個姑娘死都唔信,一味話:「無呀,無呀,妳記錯咋!三十幾處呀!」跟住直到我媽咪俾張身份証佢睇,佢睇完個出身年份之後,用計數機計一計,見到個答案先至肯相信,跟住就話:「依,真係四十幾喎。」自此之後,我就成日都拎番呢件事出嚟笑佢,佢當然唔嬲啦,人哋讚佢生得後生噃。


        有時無聊得滯,都會諗吓,如果我可以搵到個人一樣鍾意音樂,識玩樂器,又鍾意煮嘢食都幾好噃,得閒傾吓音樂,夾吓琴,整吓野食,都幾 "盞鬼"喎。本來 Winnie 都可以嘅,不過以佢 "咁懶" 嘅性格 (係佢自己咁樣形容自己咋,我無抵毀佢o架 ),佢啋你都傻,佢實會話:「咪玩啦,走去買嚟食好過煮啦!」哈哈!而明仔都可以一齊煮整下嘢食、整吓蛋糕,不過夾琴佢就唔會啦,佢實嫌我彈琴彈得差啦,梗係啦,人哋已經考咗 FTCL 啦噃,成績仲唔錯o添!


沒有留言:

發佈留言