2008年8月14日星期四

Harry Potter !?

        今日o係港島果邊教完琴之後要過去將軍澳繼續教,所以搭地鐵果陣要係北角站轉乘將軍澳線。o係果度轉過車o既朋友都必定會行過呢條通道:

 

 

        其實我都唔係第一次行呢條通道,但係唔知點解,今日行o既時候,望住呢條通道o既拱形天花,突然間俾到我一種好特別o既感覺,我覺得當我穿過這條通道後,所搭o既列車係會載我去見我媽咪,咁咪即係去到西方極樂世界?如果係真就好啦!!到我 "清醒" 番之後,心想:乜咁似 Harry Potter o係station platform 度撞入其中一個柱位,就可以到達通往魔法學校的列車月台o既。


        之後o係東港城間美心MX度食 tea (其實係我餐晏至真,我慣o左2:30pm之後先食lunch),咁好彩有個卡位無人坐,於是我就坐埋去,當然,呢個時間都唔會有人搭枱,所以我就對住 "空氣" 坐同食o野。突然間,我 feel 到媽咪坐o係我對面陪我一齊食o野,仲好開心o添!個情景就好似我有一次o係 Spaghetti House 度偷影我媽咪o既相一樣,因為同樣係坐o係卡位,而媽咪就正正坐我對面,擺出一副 "無你咁好氣" o既樣:http://hk.myblog.yahoo.com/kestrelkwan/photo?pid=25&fid=8


個感覺真係好真實,而且仲同我傾謁o添!之後再一次 "清醒" 過來,知道根本係無可能,一向眼淺o既我,梗係又眼濕濕啦。


        唉,始終都係媽咪比我幸福,如果掉轉係我走先,佢傷心o既程度一定會比我更甚,所以,雖然媽咪離開o左我係非常之傷心同心痛,但係我成日都同自己講:「咁都好呀,起碼等我自己傷心好過要佢為我傷心呀!」我成日都話,o係呢方面我會好自私,我希望自己走先過其他人,等自己唔駛傷心,剩低o既人傷心總好過自己傷心嘛!


沒有留言:

發佈留言