2008年8月22日星期五

好耐未試過大昏迷啦!

        原本今日係要由朝教到晚,九點幾鐘出門口,一直到夜晚差唔多十點先返到屋企,點知突然間剎出隻 "鸚鵡",仲來勢凶凶咁,咁就無端端放日假,乜都唔駛做,朝早醒一醒時聽電台報告已經改掛o左 8 號風球,於是就疊埋心水繼續去搵我條仔 "周公子",點只一o訓就o訓到晏晝差唔多一點鐘,起o左身梳洗完之後就去煮 "早餐",話就話係早餐,但其實連 brunch 都唔係囉!因為煮得o黎都已經兩點幾啦,好多人o係呢個時間可能已經 plan 定佢o地o既 afternoon tea,所以,嚴格上o黎講我係三餐縮埋一餐食,真係夠哂慳皮!


        自從媽咪走左o既第二日開始,我就無啦啦唔知點解,唔駛鬧鐘都自動自覺六點幾七點起身,仲唔會覺得 [支力] o添喎,真係好奇怪!我仲好記得媽咪臨走前同我講:「你唔好掉o左o的食譜啦,收番埋佢,我走o左之後,無人陪你,得閒你就可以煮o下o野食,打發o下時間,唔駛o係屋企咁悶。唏!不過你成日都o訓到黃朝八晏先起身,一日o既時間都好快過!」媽咪即係媽咪,真係了解我,但佢估都估唔到我會變到咁早起身,所以o的日子都真係幾難捱,而我開始去煮o野食亦都係因為佢呢番話!


        後來個生理時鐘開始校番o岩果陣,我就要校定鬧鐘每朝8:00am起身,或者更做,因為要o係返工前做好家務:洗好衫、煲落湯、預備定夜晚果餐、做好清潔、執好屋、抹乾淨觀音佛壇…………  所以到o左近排就成日都唔夠o訓,做o左三十幾年人,眼肚都未試過咁黑,真係好想有一日真正放o下假,o訓番夠本,果然今日就夢想成真啦!個感覺就好似平時去超市格價時,見到o的唔係咁迫切要用o既o野,都會好忍到手,等到佢真正減價先買,每次都真係俾我等到喎,o係依家通脹高企o既時候,咁就可以慳到唔少啦!


         好啦,繼續做o野lu!


沒有留言:

發佈留言