2008年8月10日星期日

改良魚香茄子


        我點解會叫佢做 "改良" 呢?係因為以前聽媽咪講過,正宗o既魚香茄子係利用獨特的汁料去做出一種 "魚香" o既味道,跟本係無魚係裡面;而一般食肆的魚香茄子都會加o左好多其他材料,如:免治豬肉、鹹魚等,同原本正宗的有所出入,所以我會叫呢類菜式做 "改良"菜式。而我今次o既魚香茄子就加入o左免治豬肉,因為多o的料,可分兩餐,咁就可以煮少餐啦!


材料:
茄子
免治豬肉
薑茸
蒜茸
蔥花


芡汁:
老抽


鎮江醋
豆瓣醬


        首先將o的免治豬肉用鹽、糖、魚露、粟粉醃好,今次我無用生抽而改用魚露,係因為想做到有 "真" 魚味,明乎其實的 "改良"。之後我會將o的茄子白鑊炒一炒,蒸發部分的濕氣後盛起,跟住就爆香蒜茸,落豬肉炒至七成熟,盛起。落薑茸爆一爆,將o的茄子回鑊加些小水煮至腍身,之後就將o的獻汁倒埋落去,兜兩兜,最後灑上蔥花,加小小麻油,搞掂,上碟啦!


沒有留言:

發佈留言