2010年12月16日星期四

翠玉瓜雞柳炒韓國年糕

        原來已經半年有多無整過韓國年糕喇,今晚又再整嚟食先!


        不過今次煮法同上次唔同,諗呢次煮法應該正宗啲,因為我YouTube 度睇到好幾位韓國人示範,佢嘅煮法都係差唔多,所以我估應該係正宗韓式煮法。當然,配料我就無跟足啦,都係跟自己口味而選擇啫!



材料:
韓國年糕
翠玉瓜
急凍雞扒
蒜茸


醃料:
雞粉

生抽
紹酒
粟粉


調味料:


生抽
韓國辣椒醬
辣椒粉
雞粉


- 雞扒解凍後切去皮及脂肪,沖洗乾淨後切成雞柳,用醃料醃好


- 年糕放入滾水內煮約 4 - 5 分鐘,之後過冷河,瀝乾水份。


- 翠玉瓜洗淨後去蒂,切件備用。


- 慢火熱鑊,將調味料及蒜茸放入鑊內拌勻,加入雞柳用中火兜炒至半熟。


- 加入年糕及適量水,用中慢火繼續煮。


- 當年糕煮至軟身及汁開始變得濃稠時,就加埋翠玉瓜落鑊一齊煮。


- 翠玉瓜煮到適當腍度時就可以熄火上碟。


-上碟後灑上炒香白芝麻即可享用。



今次跟咗正宗嘅方法去整,年糕不但軟糯凐韌,連味道都好味好多呀!


 



食完辣嘅炒年糕,最好就係整番碗桂花海底椰雪梨糖水潤番下,
咁就唔駛怕熱氣啦!


 



Notes
- 煮年糕時記得間中兜炒一下,以防黐底,若中途水份唔夠的話,需酌量加水。


- 若果用上湯代替水就唔駛再落雞粉。


- 想翠玉瓜保持爽口的話就唔好煮太耐。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 我今日又係食炒年糕......, 又係煲川貝海底椰.....不過係湯!
    [版主回覆12/18/2010 19:01:00]         乜成日都同妳撞 餸 o 架!睇 嚟我如果 喺妳屋企食飯都唔駛怕 啲 餸唔 啱胃口呀!

    回覆刪除
  2. 好似炒腸粉呀!  
    [版主回覆12/18/2010 19:04:00]        煮好時我都有咁 嘅感 覺呀!

    回覆刪除
  3. 但我好少食全齋架噃!
    [版主回覆12/19/2010 22:02:00]        咁都係最多一個月 3 日 啫!不過我由細到大都比較鍾意食菜,少 食肉,所以食全齋都唔係太大問題。記得我最長時間食齋係差唔多一個月呀!

    回覆刪除