2010年12月5日星期日

越南鹵肉

        追尋兒時味道,對於今時今日嘅我嚟講,都算係幾重要,因為可以俾我回憶番以往媽咪為我哋煮過餸,更重要嘅係,可以重溫番昔日嘅生活片段。


        唔知點解,一直以嚟我對越南鹵肉呢味餸有好深刻印象,真係好想再次食到。記得媽咪以前好似話過,呢個餸係跟方太學嘅,所以早排每次去到書局,我都會拎起方太唔同嘅食譜睇睇,希望真係搵到呢個食譜,當然,梗係搵唔到啦,因為媽咪煮呢個餸時,我仲係細路仔,根本唔係呢幾年嘅事,點會喺今時今日嘅食譜度搵到呢!!


        不過,果然黃天不負有心人,真係俾我喺方太一本新近出版粗茶淡飯    自煮同樂度搵到呢個食譜,簡直仲開心過中六合彩呀!!而且,原來煮呢個餸一啲都唔難,對於我嚟講,可以話係無乜難度。既然真係咁好彩俾我搵到個食譜,我當然會煮啦,還心願嘛!所以我就叫老豆返農場度啲香茅返嚟俾我整呢個越南鹵肉。



 


材料:
五花腩
雞蛋
香茅
紅辣椒
乾蔥頭
薑片


調味料:

魚露
紹酒
冰糖


- 五花腩洗乾淨,汆水後沖凍水,切件;雞蛋烚熟後剝殼備用。


- 香茅拍扁切段;乾蔥頭去衣後切片;紅辣椒洗淨後切粗粒。


- 燒熱真空煲內鍋,爆香薑片同乾蔥片,之後加埋腩肉一齊爆,灒酒。


- 其餘材料全部落鍋,加入調味料及適量水煮滾,之後轉慢火煮 20 分鐘。


- 將內鍋放回真空煲內,個半鐘頭後拎出再次上火煮。


- 用中火煮至調味料濃稠收汁即可上碟。



唔係自己讚自己呀,老豆食第一啖都即刻話好好味,梗係啦,用咗成
幾湯匙魚露落去煮,仲有香茅 o添,想唔好味都幾難啦!
我記得細個食果陣時,媽咪係有落埋竹荀 o架!

 


Notes
- 原食譜係用蔗糖或椰糖,相信用片糖亦可,不過因為我怕煮完之後顏色會較深,
  所以改用冰糖,而用冰糖煮完之後個汁就會比較有光澤。


- 若果唔係用真空煲煮的話,根據食譜,水要加至蓋過所有材料,然後用慢火煮至
  收汁即可。


- 香茅用前一定要拍扁,否則就唔會出味。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 兒時味道...真係食落一番滋味在心頭,你好幸福哦...有個煮嘢嘅媽咪,我媽咪就只懂簡單的家常菜....不過都煮得 OK 架!我有時都當年架! BTW....五花腩好正.......不過就好..................肥哦!
    [版主回覆12/05/2010 23:27:00]         講得無錯,真係百般滋味在心頭!我表舅母話,我媽咪以前細個時乜都唔駛做,因為我姑婆、表舅父佢 哋 一家都好錫佢,唔駛佢做家務,但係一結婚之後,媽咪就乜都做,由零開始學起,後味煮 餸好掂, 表舅母話仲叻過哂 啲老一輩 o添!         係呀,五花腩真係好肥,不過我揀呢兩 嚿已經算係肥瘦均勻 o架喇。初時我都有食落肚,但後尾食食 吓都係頂唔順,走去吐 咗 嚿肥膏!

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2010年12月6日 上午5:13

    好掛住阿媽...d餸!
    [版主回覆12/07/2010 00:00:00]        我都係因為咁先至煮呢個 餸 咋!

    回覆刪除
  3. 兒時味道 ~~~ 永遠都係最好既味道黎
    [版主回覆12/07/2010 17:05:00]        無錯,所以好多人都寧願食媽媽菜都未必會食 "龍肉"!

    回覆刪除
  4. Looks so yummy!!
    [版主回覆12/13/2010 02:44:00]        Yeah, it's really yummy!!

    回覆刪除