2010年11月30日星期二

鮮橙煎軟雞

        西檸煎軟雞都已經整過兩次喇,今晚就攪攪新意思,用橙代替檸檬,做出呢款鮮橙煎軟雞。



材料:
急凍雞扒
粟粉
雞蛋


醃料:


雞粉
生抽
玫瑰露


芡汁料:

橙皮果醬
白醋


吉士粉


- 雞扒解凍後洗乾淨,用抹手紙索乾水,之後用醃料醃好。


- 雞蛋拂打成蛋液,將醃好嘅雞扒蘸上蛋液,再撲上粟粉。


- 燒熱油,先將雞皮果一面煎至金黃香脆,之後翻轉將另一面煎熟,盛起。


- 橙刨皮後,榨出橙汁,連同橙皮茸、橙皮果醬、白醋、糖同鹽一切煮滾。


- 吉士粉用小量水調勻後,倒入煮滾汁料內埋薄芡。


- 將芡汁淋上已切件雞扒即成。



用橙汁埋芡無用檸檬汁咁酸,但就多咗一份橙皮果醬嘅甘味。


 



煎雞扒係我唯一會連埋雞皮一齊整,因為雞皮煎到香脆之餘,
皮下脂肪亦被煎到溶哂,所以食落唔會覺得肥膩。




Notes
- 橙皮果醬可依個人口味而用。


- 雞扒最好用醃料醃一個鐘以上,令雞肉更入味。


- 煮芡汁時,可預先留起小量橙汁代替水去開吉士粉。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


2 則留言:

  1. 咁橋, 我今晚都會整西檸雞
    [版主回覆12/01/2010 00:06:00]        點解我成日都同人撞 餸 嘅 !

    回覆刪除
  2. 個汁d色好似咖哩汁咁呀!
    [版主回覆12/04/2010 23:36:00]        因為落 咗 吉士粉嘛!

    回覆刪除