2010年11月8日星期一

越南鮮春卷

        早前 Facebook 度見到老表 Tony 去越南旅行嘅相,其中有幅相係影越南春卷,心諗,佢喺越南食嘅春卷,應該夠哂正宗,夠哂地道啦,所以我就即刻問啲餡係咩料,有機會就可以跟住做。查實我好早之前已經買定包越南米紙,諗住有時間又 "興到" 的話就試吓整。


        講開越南米紙,原來都唔易買到,搵咗好多地方都無得賣,連屋企附近商場間「營多東南亞超市」都無得賣,好彩最後卒之俾我喺奧海城間「Taste」度搵到。咁最近老豆又喺農場度拎啲唐生菜返嚟,所以就 "的" 起心肝去整呢個越南春卷喇!



材料:
越南米紙
免治豬肉
唐生菜
紅蘿蔔
木耳絲
粉絲
金不換


醃料:


魚露
粟粉


調味料:
魚露
紹酒


- 豬肉用醃料醃好;生菜洗乾淨後摘去菜梗;粉絲用清水浸軟後洗乾淨。


- 紅蘿蔔刨皮後切絲;木耳絲用清水浸發後洗淨;金不換洗淨備用。


- 煲滾水,放紅蘿蔔絲及木耳絲入內汆水,之後盛起瀝乾水份。


- 燒熱油,放豬肉入鑊炒至半熟,灒酒,加入紅蘿蔔絲及木耳絲兜炒。


- 加入粉絲及調味料,兜炒至粉絲熟透後就將所有材料盛起。


- 米紙放入熱水內浸透,拎出後用抹手紙或毛巾索乾水份。


- 米紙上放上一塊生菜,再喺上面放上一片金不換及適量炒熟餡料。


- 先將米紙底部摺起,跟住左右摺入,之後再向上捲起收口即成。



啲有機生菜又嫩綠、又爽脆,用嚟做呢個春卷非常之夾,
蘸埋個酸辣魚露汁一齊食,學 Motonako.A 話齋,
真係正到無話可說呀!


 


        本來諗住一半就咁食,一半炸嚟食 o架,但係因為放工返到屋企已經好晏,費事再攪咁多喇,如果唔係十點半都未開得飯呀,留番下次先再試炸啦!



Notes
- 浸米紙時唔好浸得太耐,否則會變得太軟身,易爛之餘仲好難包餡。


- 餡料可依個人口味而更改。


- 唔同牌子嘅魚露,鹹味濃度會有所不同,所以調味時記得試味。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 我哋呢边间间 Chinese supermarket 都有架!我都好鐘意食架......你啲辣椒引 C 我喇!
    [版主回覆11/08/2010 23:22:00]        咁真係美國仲方便過香港呀!         究竟妳係咪日日都要有辣椒先食得落飯呢?

    回覆刪除
  2. 好喜歡越南香卷.  見到您的香卷, 好做食呀.  Thanks for sharing the recipe. 
    [版主回覆11/09/2010 13:48:00]         Thank you very much!

    回覆刪除
  3. 越南米紙我以前都搵過搵唔到呀!
    [版主回覆11/09/2010 13:50:00]        咁妳依家去「Taste」睇 吓有冇得賣。

    回覆刪除