2010年11月6日星期六

雪裡紅杏鮑菇豆腐

        今日係舊曆十月初一,當然我又會煮素菜啦!

        今日天氣非常之差,既陰天,又落雨、又凍,攪到個人都無乜 mood,所以今晚簡簡單單煮個餸就算。三樣材料:豆腐、雞脾菇同雪菜,攪掂!



材料:
豆腐
雪菜
杏鮑菇 ( 雞脾菇 )
紅辣椒


調味料:


生抽
麻油


- 豆腐略沖洗,瀝乾水後切件備用。


- 雪菜用清水浸 10 分鐘,之後洗乾淨及瀝乾水,切碎;辣椒洗淨切粒。


- 雞脾菇洗乾淨後切粗粒。


- 燒熱油,放豆腐落鑊煎至兩面金黃,盛起。


- 將辣椒、雪菜及雞脾菇落鑊爆香,加入調味料兜勻。


- 豆腐回鑊,加少量水將豆腐煮至入味及汁乾即可。


- 上碟前灑上麻油,味道更香更好味。





Notes

- 豆腐宜揀選實豆腐,煎時唔容易爛。


- 雪菜先浸水可減低過濃鹹味。


- 如果唔係煮素菜的話,雞脾菇可用肉絲代替。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 呢個好味呀!我哋呢边就熱到想死呀!
    [版主回覆11/08/2010 02:48:00]         熱到想死!?唔咪 啩,都 成十一月喇喎!

    回覆刪除
  2. 雪菜同豆干我都鍾意食架
    [版主回覆11/08/2010 23:28:00]        咁妳可以用雪菜同豆乾 嚟炒雞脾菇呀!

    回覆刪除