2012年2月19日星期日

合桃提子乾裸麥包

    最近搵食譜時,搵番之前喺「煤氣烹飪中心」度跟 Margaret 學整麵包、果醬嘅食譜,先至發覺原來仲有個喺堂上做 demo 嘅合桃提子乾裸麥包自己未試過整,趁今日較為得閒,快啲整番至得!




賣相都 OK 喎!






唔知點解,自己焗包時,啲割紋硬係唔爆得靚呢!?





麵包質地比較實,而且呢次整得唔係咁好,包面同包底都唔係好發得起,
唔知係咪整麵種時做錯咗呢?搵日都整過至得!


4 則留言:

  1. 最好就係食全麵包...加Nuts ,乾果真係一流...
    [版主回覆02/22/2012 16:19:16]何謂全麵包?
    係呀,加nuts同乾果勁正呀!我唔鍾意食港式&日式麵包。

    回覆刪除
  2. 我始終鐘意中式麵包多啲...
    [版主回覆02/23/2012 01:26:39]妳上次同少爺仔兩個只係留番一角俾大少嘅麵包好似唔係中式包喎,但係妳都勁鍾意。

    回覆刪除
  3. 依個班, 我有時間一定報. 基本上Margaret的班我全都想上, 佢係個傳意力好高, 課堂節奏明快, 同埋好有料的老師. 有齊三個原素, 佢係少數.
    [版主回覆03/01/2012 00:15:09]乜依家仲有呢個班呀?
    無錯,Margaret 真係好掂,始終係學院派出身,唔係全憑累積經驗,所以教學有理論、有方法,授課非常清晰,一點即明。

    回覆刪除
  4. Keith English Cottage2012年3月9日 下午5:08

    I made it, but failed...
    [版主回覆03/14/2012 17:27:08]係囉,我整又係咁,唔同個食譜打錯!?
    其實如果你鍾意整軟包,用老麵同湯種自家製麵包,效果已經算係唔錯。街賣的軟包多數狂落油脂及添加劑!
    [版主回覆03/14/2012 17:25:46]係囉,我整又係咁,唔同個食譜打錯!?
    [Keith English Cottage回覆03/12/2012 01:38:54]就是太結實,你知道我其實是軟飽支持者來的啦
    [版主回覆03/10/2012 20:10:05]點樣唔得法呢?又係好似我咁樣發唔起?定係其他情況呢?

    回覆刪除