2012年2月23日星期四

廈門炒米

上次整完星洲炒米之後,包炒米粉就一直擺喺度無掂過喇。星期一晚煲咗豬骨鯪魚肉粥,順便炒多碟米粉 o添,因為怕淨食粥唔夠飽嘛!媽咪以前成日都話,食完粥之後痾 尿都已經無咗!


 


    因為自從媽咪唔喺度之後都好少去茶樓飲茶,對於茶樓嘅炒粉麵已經好陌生,但係就唔知點解成日都會諗番起廈門炒米,咁就啱喇,就試試自己整吧!其實我都唔知個做法係咪正宗,只係參考番上次個星洲炒米做法咋,將啲材料同調味料換一換就算。







材料:
芽菜
韭黃

五柳菜
炒米粉


 


調味料:


茄汁
白醋
清雞湯

麻油


 


- 芽菜摘根後略沖洗;韭黃同蔥洗淨之後切段。



-
五柳菜裡面嘅子薑同蕎頭切幼;米粉用清水浸軟。



-
煲滾水,將芽菜快手汆水,盛起瀝乾備用。



-
除麻油外,將其餘調味料同五柳菜落鑊,邊煮邊攪拌,直至茄汁完全煮開。



-
調味料煮滾之後就可以將米粉放入,轉慢火煮至米粉吸收哂所有水份。



-
當水份收乾後就轉番中火,之後喺鑊邊慢慢倒入適量油,將米粉兜炒至乾身。



-
加入韭黃同蔥,並將芽菜回鑊,將所有材料同米粉兜勻。



-
熄火後灑上麻油,拌勻即可上碟。







呢包就係五柳菜喇,簡直係呢個炒米粉嘅靈魂材料。煮調味料時
無論點落調味料都唔似喺茶樓食嘅味道,但一落埋五柳菜
就即刻成事喇!咪睇包五柳菜細細包,
買兩包已經要
$8 喇!






五柳菜裡面有醃酸咗嘅青瓜同紅蘿蔔,仲有子薑同蕎頭,至於第五樣係乜
就真係搵唔到喇,如果無記錯,以前嘅五柳菜
應該係有茶瓜呢樣嘢
o架!







一碟材料極之普通嘅廈門炒米,鉤起唔少兒時一家人去飲茶嘅回憶哦!






Notes


- 將芽菜汆水可以袪除草青味之外,仲可以防止落鑊兜炒時大量出水。



-
煮調味料時,最後喺加入茄汁同白醋後試一試味,然後再加適量糖調味。



-
煮米粉時必需間中兜抄一下,除可令調味料均勻入味外,亦可避免黐底。



-
韭黃、芽菜同蔥落鑊後快手兜抄幾下就可以,盡量保持爽脆口感。


5 則留言:

  1. 我媽又係一樣咁講 :食完粥痾篤尿就已經無左!
    [版主回覆02/26/2012 00:56:17]哈哈,原來阿媽輩都鍾意咁講!

    回覆刪除
  2. 呢個我好耐無食過喇
    [版主回覆02/26/2012 00:56:38]我都係呀,所以咪試試自己整囉!

    回覆刪除
  3. 酸酸甜甜好醒胃呢!
    [版主回覆03/01/2012 00:16:03]我估少爺仔都應該會鍾意食。

    回覆刪除
  4. 以前都成日食五柳魚呀...酸咪咪醒哂胃, 不過好耐冇食lu...你下次會唔會整五柳蛋糕架
    [版主回覆03/01/2012 00:17:41]五柳蛋糕?梗會整啦,整完第一時間送到府上!

    回覆刪除
  5. 以前都成日食五柳魚呀...酸咪咪醒哂胃, 不過好耐冇食lu...你下次會唔會整五柳蛋糕架
    [版主回覆03/01/2012 00:18:56]撞鬼妳咩,阿婆都無妳咁長氣咁 "chum" 呀!!

    回覆刪除