2012年2月12日星期日

綠茶雲石蒸蛋糕




每年年初一去伯伯屋企拜年時,伯娘梗會蒸定一底蛋糕招呼我哋成班嘩鬼,因為真係個個都鍾意食,簡直就係老幼咸宜,我都唔例外,一定捧場。


 


但係我一直都後知後覺,上年先至發現原來食蛋糕係明符其實打爛齋砵因為有雞蛋嘛,唉……!!所以今年就醒喇,未到伯娘屋企已經不斷提醒自己,一定要抵擋誘惑,記得唔好食呀!!


 

        睇見無得食都唔緊要,咪自己返屋企整囉,況且我一向都好忍得口,雖然鍾意食嘢,但係就好少會恨食一樣嘢恨到 囉囉攣,所以我絕對唔係嗰種食一餐齋之後第二日就要即刻劏隻雞嚟食嘅人!!






材料:
雞蛋 6
  220
中筋麵粉   250
吉士粉   50
泡打粉   1 茶匙


綠茶粉   2 茶匙



-
先將所有粉類過篩 3 次;雞蛋用打蛋器拂打至有少少泡即可。



-
加糖入蛋液內,座溫水拂打至糖完全溶解。



-
將粉類逐次篩入,用打蛋器拌勻至見唔到粉粒為至。



-
另外留起約 1/4 份麵糊,加入綠茶粉攪拌均勻,將麵糊靜置 20 分鐘。



-
先將原味麵糊倒入模內,再將綠茶麵糊加入,用竹簽輕手攪拌花紋。

- 依據蒸模大細,用中大火隔水蒸約 10 - 20 分鐘至熟。





原本綠茶麵糊顏色已經調到好深,估唔到一澎漲之後就淡哂色!
好彩都仲食到淡淡綠茶味。




呢個大模就事先將少量綠茶麵糊放落模底,所以顏色明顯好多,
不過因為今次無溝到宇治抹茶粉,所以顏色唔夠鮮綠呢!




Notes


- 將麵糊靜置 20 分鐘,作用係等麵粉同雞蛋產生乳化作用時,有充分時間融合得更好,更可
 
讓泡打粉發揮作用,喺呢段時間內產生更多氣泡。



-
加入綠茶麵糊攪拌花紋時一定要輕手,否則兩種顏色就會完全混合,做唔到花紋效果。

- 其他製作重點可參考家鄉蒸蛋糕




 

3 則留言:

  1. 我要個大水泡^^
    [版主回覆02/14/2012 00:09:41]唏,我呢啲咁slim嘅,細嘅已經夠哂喇!
    [毛豆回覆02/13/2012 13:48:35]咪就係因為佢唔大囉...懵XXD
    大既留返你自己啦.
    [版主回覆02/13/2012 13:46:50]咦,妳居然睇中個大水泡呀,但係個size其實唔係好大,唔知夠唔夠大俾妳用喎!!等我問個friend借個大雪芳模整俾妳食啦!

    回覆刪除
  2. 美食當前, 我一定忍唔到口@@
    [版主回覆02/15/2012 22:57:40]其實正常個個都應該忍唔到口,係我比較奇怪啲啫!

    回覆刪除
  3. 整件細嘅嚟好噃...蒸蛋糕至 like 架!
    [版主回覆02/15/2012 22:59:21]蒸蛋糕妳都啱o架!咁妳拎兩件走啦,一件妳自己,一件俾少爺仔啦!

    回覆刪除