2012年2月15日星期三

情人節朱古力

    一早已經買定間 姑公屋嘅我,居然今年情人節會收到朱古力喎,呵呵!




  查實呢啲係 Louisa 幫啲客整嘅朱古力嚟 o架!





啲客當然係要嚟情人節送禮啦!所以 Louisa
就專登用心形模整朱古力。






朱古力入面係軟心柚子餡,酸酸甜甜,勁好味!


4 則留言:

  1. 收到咁靚既古古力..睇怕你呢次都再難姣佬守到寡啦呀wakakaka..
    anyway , ♥¸.•*´¨`*♥ ~ Happy Valentine's Day ~ ♥•*´¨`*•.¸♥
    [版主回覆02/22/2012 16:05:07]隻虎又發作?!
    [毛豆回覆02/15/2012 23:40:39]完全收唔到你既回覆電郵..撞入黎先見...真係嘔血 >.<
    [版主回覆02/15/2012 23:02:45]撞鬼妳咩,姣佬梗係守到寡啦,人家都不知幾溫馨幸福,仔女都讀中學喇!我間姑公屋唔駛賣o架喇,一定係自住!

    回覆刪除
  2. 我一次都未整過古古力呀@@
    [版主回覆02/22/2012 16:06:12]搵次得閒試試呀!不過依家天氣濕唔好玩住,因為唔易凝固哦!

    回覆刪除
  3. 發達喇你...
    [版主回覆02/23/2012 01:22:21]都係o架!

    回覆刪除
  4. 好靚呀!可唔可以要食譜呢?
    [版主回覆08/11/2012 22:16:14]唔好意思,呢啲朱古力係朋友請我食,唔係我自己整呢!

    回覆刪除