2012年7月9日星期一

乾果多士



無整麵包多士好一段時間喇,今次試吓加入提子乾同紅莓乾先。








之前整嚫多士都整唔到頂角,所以我放棄唔玩喇,點知今次又發到咁高,
可能做到頂角都唔定,真係激死呀!





 


一脫模見到金黃色、脹卜卜,好想即刻食喇!




開始掌握到點樣可以將個麵糰搓到有薄膜喇,個麵糰最緊要夠濕,
但係因為我係用 food processor 搓麵糰,唔可以太濕,
所以唯有自己出氣出力多少少喇!





咗加入乾果,今次仲加埋老麵一齊搓,所以個 texture 變得比較煙韌。
加咗乾果之後,連
jam 都唔駛搽已經好好味呀!



 
 
 

2 則留言:

  1. 頂頂頂..都唔知頂黎做乜, 好食d既咩..
    我都想整呀..不過....
    見人搓麵團要係台面撻2百幾次呀...依家熱屎辣辣 ,開冷氣都冇用喎....
    你都有今日呢..濕麵團呀拿
    [版主回覆07/20/2012 17:00:48]妳真係好力水呀!
    又收唔到電郵通知?
    [毛豆回覆07/10/2012 23:21:21]自己食冇所謂啦..最緊要質感好...
    我唔會買麵包機喎 , 一係唔做, 一係就手搓...我d粗人做開呢d粗重野架啦.同埋最主要我鐘意手搓過程果種感覺,真正去feel麵團既變化,太依賴機器既,唔係我杯茶.
    頂呀...完全收唔到電郵通知呀..入黎先知你覆左
    [版主回覆07/10/2012 16:22:50]咪就係無冚蓋先嚟發得咁好,依家咪想頂都頂唔到囉!妳知嘛,如果整到頂角方包的話,做三文治會比較容易同好睇啲嘛!
    妳無 food processor 或者 KA / Kmix 咩?同嚟預先搓好麵糰雛形真係可以慳番唔少力㗎!妳會唔會考慮買「億世通」部 cheap cheap 麵包機呀?幾百蚊貨仔,買嚟淨係搓麵糰都抵啦!我個 friend 話上網見好多人都有買呢部麵包機呀!
    濕麵糰唔緊要,搓耐少少都無所謂,最緊要係效果好嘛!

    回覆刪除
  2. 司司好靚仔, 要頂角, 麵檲份量要計得好準. 我好多時都懶得計, 飛蓋算數.
    [版主回覆07/20/2012 16:58:59]其實我已經係跟足整方包嘅食譜份量去整,但係都唔得,我都想知係個食譜有問題,定係爐溫、用水量、酵母………

    回覆刪除