2012年9月21日星期五

月餅到!!



仲以為今年會係自家製作月餅搶先登場 ………






點知都係好友送
嘅月餅行先一步!






多謝
Ernest 媽咪送嘅「國金軒」月餅,一介草民嘅我
先可以嚐到名人飯堂出品嘅高檔月餅。






Winnie
就幾乎每年都會有一盒月餅俾我,因為佢阿哥公司會
送禮俾
啲客,有剩的話就會拎番嚟同大家分享哦!


4 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年9月22日 上午8:52

    國金軒我剛吃完他的美味午餐,我都無想過可以食到咁貴的午飯,你收這盒餅這是你應得的朋友,慢慢品嚐呀.你會自家整嗎?我收到太多所以無打算整,怕吃不完要浪費,你有無心得榮華雙黃白蓮蓉好吃定美心雙黃白蓮蓉好食呀?
    [緊張大師-小女人回覆09/23/2012 07:52:04]我剛收了二盒美心呀,幸好你話清少少,國金軒超好吃,但我未有食到月餅呀?只係睇你品嚐囉
    [版主回覆09/22/2012 14:08:01]我會唔會自己整?睇吓嚟緊嘅 blog 就自由分曉!
    食唔哂唔會浪費,送去社區中心或老人院囉!
    我自己比較鍾意「美心」,稍為清少少,「國金軒」呢個就仲清甜!
    係呢「國金軒」食物水準如何?

    回覆刪除
  2. 月餅屋企人鍾意老字號榮華
    [版主回覆09/22/2012 14:05:04]一樣餡料,食蓮蓉包健康啲!

    回覆刪除
  3. 傳統月十幾年冇食
    [版主回覆09/28/2012 15:05:26]我都從來唔會買月餅,人家送一、兩盒已經好夠!
    [毛豆回覆09/26/2012 17:09:22]可以講唔食囉...自己唔會買..食都係人地送黎既..唔想浪費先食少少, 雪糕月都當食雪糕唔係月餅囉.
    [版主回覆09/26/2012 17:03:29]係?咁妳多數食咩月餅?

    回覆刪除
  4. 過時過節你就發達喇..咁多學生...收到你手軟呀!
    [版主回覆09/26/2012 17:02:56]咁妳又估錯喎,我教咗十幾廿年,印像中都只係收過一次月餅咋喎!

    回覆刪除