2012年9月9日星期日

班蘭蛋糕

早一、兩個月前,老竇個 friend 一早 order 9 月要個班蘭蛋糕做生日蛋糕,星期五晚已經起咗貨喇!




上次整個黑森林時,因為天氣太熱,抹
cream 抹到嗌哂救命,一路抹
就一路瀉,就算
喺屋企整到靚靚,到拎出街都好危險,所以今次
叫老竇同個
 friend 講明唔會 cream,好彩對方
都唔太鍾意食
cream啫!







話就話唔抹
cream,但就為
咗個 decoration諗爆頭,好彩依家
出到嚟個效果都唔錯,都幾吸引呢!


8 則留言:

  1. 簡簡單單咪仲好,班蘭本身味好獨特啦.
    [版主回覆09/11/2012 01:16:18]係囉,咁仲靚啦!
    我自己就麻麻鍾意班蘭味。

    回覆刪除
  2. 看來好好味,如果有個cross section睇下就更好。
    [版主回覆09/11/2012 01:17:56]呢個係生日蛋糕,點可以切開影完相先交俾人呀!

    回覆刪除
  3. 好靚呀! 簡單美味
    [版主回覆09/11/2012 01:18:14]多謝!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2012年9月10日 下午6:51

    老友你的蛋糕脫模好靚呀,我脫模時周邊都有好多碎跌下來,好煩架.圍實晒個蛋糕,總覺得自己脫模手藝好差,你呢個靚到爆呀
    [版主回覆10/02/2012 20:32:44]期待妳的喜訊!
    [緊張大師-小女人回覆10/02/2012 14:49:52]全中.......我下一個會咁樣整的.....到時同你分享
    [版主回覆10/02/2012 02:37:16]係囉,如果成功的話,咁以後咪可以解決到妳一直嘅問題囉,如果都係唔得的話,自己食番又有乜所謂呢?
    [緊張大師-小女人回覆10/01/2012 19:32:30]你講得好有道理,就試一次咁多爛咪自家吃....等我話你知結果
    [版主回覆09/30/2012 00:16:20]如果蛋糕做得好,彈性足夠的話,妳壓到底都會回彈番上嚟㗎!自己食的話,整爛都無所謂啦,起碼都要試試呢個方法 work 唔 work 嘛!
    [緊張大師-小女人回覆09/23/2012 08:04:40]好,我下次會試,但怕會整爛呀.我在網上見到高手真係用你講既方法,但無事喎,係咁用手壓下去....好得人驚
    [版主回覆09/22/2012 00:02:51]妳試試我講個方法,睇吓會唔會好啲。
    [緊張大師-小女人回覆09/20/2012 15:17:13]你有個咁好的朋友幫手簡直無難度呀.但我都係成日整戚風無奈現在也不能脫得好靚,總是有好多好多碎在四周,一路拿起蛋糕一路跌好討厭呀
    [版主回覆09/17/2012 22:42:04]係㗎,我上次問 Winnie 借模整蛋糕,諗住整雪芳蛋糕都駕輕就熟啦,點知整嘅前一晚,突然諗起最大鑊係脫模,整得幾好都無用,一但脫模時整爛,就要重新整過個新蛋糕,如果唔係點交俾人!!所以即刻打電話俾 Winnie 求救,問佢點樣脫模,皆因佢一家淨係鍾意食雪芳蛋糕,所以佢成日都整,簡直係熟手技工喇!
    [緊張大師-小女人回覆09/17/2012 14:41:11]我昨日整了二個戚風,脫模又係呢個大問題,真係要試下你點樣整先得.因為脫得唔好係好麻煩的
    [版主回覆09/16/2012 21:09:46]係?但個模望落就有啲唔開胃,成日形住金屬會甩色!
    我呢次係跟 Winnie 個方法脫模,用個細膠刮先將面頭部份繞一圈,之後繼續用個膠刮輕手將個蛋糕慢慢轉動壓扁,咁樣其實已經差唔多離模喇,不過我就再補多個動作,將膠刮插到入個模底再繞一圈,咁就攪掂。下次妳都試試咁做啦!
    [緊張大師-小女人回覆09/13/2012 07:29:36]收到,我都知係手勢問題所以我脫得唔靚,但鋁合金應係靚料比不綉鋼要好多架
    [版主回覆09/13/2012 02:01:48]我嗰兩個細模應該同妳手頭上嗰兩個係同一款。
    照計「KAI」嗰隻模應該都唔會脫得唔靚喎!
    我個 friend 呢個模應該係 7",鋁合金質地。
    [緊張大師-小女人回覆09/11/2012 11:38:52]知道,我買了二個細模好平又係咁情形,我個九吋模係日本的亦一樣係咁,那我以為手藝問題,你呢個幾吋架?
    [版主回覆09/11/2012 01:22:24]我覺得唔關我事,係個模容易脫至真。我自己兩個細模係好難脫,好似妳咁講,好多蛋糕碎 "圍邊",但係今次呢個模問朋友借用。
    幾本上個蛋糕係有少少離邊,所以比較易脫模。

    回覆刪除
  5. 好靚靚呀,顏色又恰到好處
    [版主回覆09/11/2012 12:28:24]多謝妳呀!

    回覆刪除
  6. 吃的人有福.
    [版主回覆09/13/2012 01:58:26]我自己都覺得好榮幸人家咁欣賞我整嘅蛋糕呢!

    回覆刪除
  7. 簡單啲咪好囉! 你又慳功夫...
    [版主回覆09/13/2012 01:57:02]係呀,呢次整得輕鬆好多!
    點呀,開學係咪好忙呢?有無時間整蛋糕俾幾位家姐呀?

    回覆刪除
  8. 我反而唔鍾意cream, 咁樣清清地唔錯
    [版主回覆09/13/2012 01:55:28]我都唔太鍾意 cream!
    我都好滿意呢個裝飾呀!

    回覆刪除