2013年1月14日星期一

杏汁雙雪木瓜糖水


呢排天氣勁乾燥,好彩對手都唔係裂到慘不忍睹!

鍾意食甜嘢嘅我,喺呢個時候當然係會煲番個糖水潤一潤啦!( 查實係搵個藉口,好冠冕堂皇咁去食整甜嘢食啫,哈哈!! )

 

 


 




 


材料:
雪耳
無花果
南杏
北杏
雪梨
木瓜
冰糖


 


- 雪耳用清水浸發,洗淨、剪去硬蒂,汆水後過冷河;無花果用清水浸一個鐘,洗淨後開邊。



-
南北杏洗淨後用清水浸一個鐘,之後放入攪拌機內,加適量清水攪打成杏汁,隔渣待用。



-
雪梨去皮、去芯後切粒;木瓜去皮,開邊後去瓤去核,切粒。



-
煲滾水後將所有材料 (冰糖除外) 落煲,翻滾後轉中慢火煲至材料出味軟身。



- 冰糖加適量水煲成糖水,之後倒入主材料內,拌勻即可享用。




見到奶白色嘅杏汁已經覺得好滋潤,再食埋木瓜同雪梨,
加埋豐富膠質嘅雪耳,真係想唔潤都難啦!










噚晚除咗滋潤糖水,仲整咗沙茶豉椒青口炒烏冬做晚餐哦!






Notes
-
南杏與北杏用量比例為 41



- 可用蘋果代替雪梨。

4 則留言:

  1. 糖水好滋潤呀
    [版主回覆01/20/2013 01:26:35]係呀,冬天天氣乾燥時飲最正!
    [BK回覆01/18/2013 23:59:47]好滋潤好啱呢個寒冬飲今日記得要買雪梨!
    [版主回覆01/18/2013 22:13:12]又話多工,點知我都未得閒睇妳第一個留言已經整好兼飲埋㖭!!妳得㗎喇妳!!
    其實我都有考慮偷懶唔隔渣㗎,不過驚自己接受唔到好嚡口呀!
    [BK回覆01/16/2013 16:05:45]呵呵⋯啱啱整咗飮埋連渣都吞埋

    回覆刪除
  2. 我好鍾意杏汁, 杏仁茶..., 真係好正
    [版主回覆01/18/2013 22:14:15]杏仁茶直頭正到無朋友啦!之前整過一次加蛋白同 cream,發覺都係原裝齋用南北杏好味好多!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2013年1月16日 上午9:13

    我只用了木瓜雪耳燉沒有你那多花心思添你比好多女仕細心呀,我吃了幾碗超級潤呀
    [緊張大師-小女人回覆01/21/2013 11:58:49]好呀,
    [版主回覆01/21/2013 11:39:16]咁當然啦,做正經事要一絲不茍哦!
    好,新年後見面再慢慢傾。
    [緊張大師-小女人回覆01/21/2013 09:06:21]哈哈,長篇啦,要見面同你分享一下,佢的是旦,簡直氣死我,但我又要算免大家唔開心,只是有時候看做乜野,重要既野唔可以是旦架...氣壞
    [版主回覆01/20/2013 01:37:42]妳先生有幾 "是但" 呀?
    [緊張大師-小女人回覆01/19/2013 12:00:38]你真係好細心其實係好既,好過我個:是蛋老公,真係怕了他.我燉了現在飲十分合適
    [版主回覆01/18/2013 22:16:47]妳都整咗呀!加埋杏仁香好多、潤好多呀!
    我由細到大,無論係媽咪、老師、同學定朋友,都話我仲細心過女仔,呢啲咪就係我哋呢種人嘅特質囉!

    回覆刪除
  4. 我對手就真係爆到七彩喇...要睇醫生開cream至得呀!
    睇見都潤呀...可惜我唔好甜呢!
    [版主回覆01/20/2013 01:36:40]妳對手都會爆得咁嚴重呀?做廚房嘢都好難避免囉!
    其實妳可以唔使落糖呀,我未落冰糖前試過味,都有番一定甜度㗎,但係最緊要係個木瓜同雪梨夠甜。

    回覆刪除