2014年2月28日星期五

全麥罌粟籽餐包

       早排咁鬼凍,真係完全唔想郁,更加唔想濕手洗嘢,所以不事生產咗一排,見噚日天氣暖番好多,即刻開爐,除咗整蛋糕之外,仲整埋麵包㖭!
 
       今次終於成功做到呢款造型,之前其實都試整過幾次,但次次都失敗,麵糰之間硬係有虛位,後來 blog Allie 話我知原來一定要放入個模度發酵先得,可能係要迫住個麵糰向內發展,唔可以向外肆無忌憚咁膨脹啦!
 
 
今次終於成功喇!不過罌粟籽就分佈得
唔係好均勻,好樣衰!

 
 
 
 
 
 
我用咗個 mousse ring 嚟整,內則圍上牛油紙,
底就墊咗入爐防黐蓆。
 




跟手清埋雪櫃個牛油果同煙三文魚先!
 
 
 
食譜請參考《香草番茄全麥包》。

8 則留言:

  1. 呢個係咪同Winnie一齊整既包包.個樣發得好大好靚呀.我都係放入模度發架,原來你唔係架?所以奇怪我整到你會整唔到呢?明白了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係同 Winnie 一齊整,我哋好少一齊整嘢,基本上都唔會煩對方。

      我以前唔識,就咁將幾個麵糰放一齊就算,所以硬係黐唔埋囉!

      刪除
  2. 您勤力過我了,D天氣一時又冷,一時又濕,都唔願攪呀,我想請問,D罌粟籽,係咪主要係裝飾,唔用得唔得呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係勤力啦!

      當然 OK 啦!我用罌粟籽唔單只係裝飾,仲係想個包口感多一種層次,而且罌粟籽係有種特別味道,類似果仁。

      刪除
    2. pig6pig 好叻呀,加芝麻仲香口!

      刪除