2008年8月24日星期日

好驚!

        今朝未夠 6:00am "天濛光"就突然 "紮醒" o左,又唔知點解無端端會伸隻手去摸o下個頭,當我一摸落去個 "後尾枕" 時,頓時成手濕哂,仲要係濕得好利害,連o訓到 "濛濛鬆鬆" o既我都 feel 到濕,你可知濕得幾離譜!當時我第一個反應就係:有冇攪錯呀,我一o的都唔熱喎,唔開冷氣、唔開風扇、仲要 "妗" 被,點會成頭汗o架!?於是我就諗住將隻手擺近我塊面,feel o下係咪 "標淡汗",點知當我隻手擺近個鼻時就即刻聞到好大陣血腥味,攪到我成個人即刻醒哂,睇真o的隻手果然全手都係血,再望o下個枕頭,真係有血漬,於是立即走去廁所洗手,跟住用廁紙抹頭,果然不停出血!但奇就奇在我搵極都搵唔到個傷口o係邊度,即使我睇唔到我個 "後尾枕",但係流血流得咁犀利,應該唔多唔少都會搵到一個位係痛o架,但真係搵極都搵唔到,搵到o的血都乾埋唔再流,張廁紙都再抹唔到血,都搵唔到,真係好奇怪,於是唯有墊張廁紙o係枕頭上面用o黎 "索" 血,跟住咪繼續o訓囉!

1 則留言:

  1. 嘩!好驚嚇噃,咁究竟係乜事,而家好番"那"?
    [版主回覆03/01/2009 00:26:00]        真係唔知發生咩事,淨係果日係咁樣咋!

    回覆刪除