2010年10月23日星期六

燕麥紅莓杏仁曲奇 Oatmeal Dried Cranberry & Almond Cookie

        上次整果個燕麥朱古力曲奇大獲好評,我同番 Winnie 講,佢話我仲好講,都唔拎啲過去俾佢試吓喎。唓,又係佢話我整啲曲奇無牛油香嘅,依家又話我唔拎啲俾佢食,作死咩!!  好啦,見係妳咋,今日就整多一次俾妳試吓啦!不過今次我唔用朱古力粒,改用紅莓乾同杏仁條嚟整,轉一轉口味嘛!




材料:
牛油             90 克
白糖             30克
黃糖             30克
雞蛋             1 隻
低筋麵粉      140 克
泡打粉          1/2 茶匙
梳打粉          1/4 茶匙
咖啡粉          1 湯匙
燕麥片          30克
杏仁條          50克
紅莓乾          50克
冧酒              適量


- 所有粉類過篩 3 次;杏仁條放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 6 分鐘至香。

- 紅莓乾用冧酒浸至軟身;雞蛋拂打成蛋液。

- 用電動打蛋器將固體菜油同糖混合,打至柔滑。

- 蛋液慢慢加入,以低速打勻。

- 篩入麵粉,加入燕麥、杏仁條及紅莓乾拌勻。

- 用湯匙勺出混合物,放上已墊入爐紙烤盤上,略為壓平。

- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 15 分鐘。

- 出爐後放上架上攤凍即可。

以上材料份量可做 2 吋曲奇約 20 塊。


今次加咗杏仁條同紅莓乾,令味道同口感都多咗層次。

 


曲奇甜度啱好,又夠鬆脆,好味呀!



 





Notes:
- 唔想用酒的話,可改用清水將紅莓乾浸軟。

 
- 杏仁條可用杏仁片代替,甚至可換成其他堅果仁。

- 麵糰放上烤盤時,記得預留位置俾佢發大。



P.S.  早前收到 she.com 邀請為其飲食頻道 she tastes 寫一個為女性而設計食譜,呢個曲奇就最不過喇!因為一來我真係為一位女性朋友而整,二來現今女仕們都非常注重健康,呢個曲奇不但用上燕麥片,仲有紅莓乾同杏仁,係一個既好味又健康嘅小食,最啱女仕們作為零食。食譜應該會3 Nov 左右刊登,到時再同大家一齊分享啦!
 
 

1 則留言:

  1. 喂,有冇得試食?
    [版主回覆10/25/2010 00:16:00]         好,星期二拎過 嚟俾 妳食。

    回覆刪除