2010年10月12日星期二

焗紅豆西米布甸 Red Bean & Sago Pudding

        早前喺圖書館度借咗本教整甜品嘅書,裡面有個食譜係我鍾意食嘅西米布甸。


        其實要整西米布甸唔難,而且食譜亦好容易搵到,不過呢個食譜特別之處,係同我細個果陣見到嘅西米布甸一樣,面頭有層焗到金黃色嘅蛋白霜。我一睇到呢個食譜就即刻諗番起細個果陣,媽咪都整過俾我同細佬兩個食,雖然無焗到蛋白霜,但當時都已經好滿足。


        好,今晚一於追尋番細個時嘅回憶同味道。



材料:
西米          180 克
水              440 毫升
糖              115 克
吉士粉      30 克
粟粉          30 克
椰醬          160 毫升 ( 細罐裝一罐 )
蛋黃          2 隻份量
蛋白          1 隻份量
橄欖油      20 克
紅豆餡      適量


以上材料份量可做布甸 4 盅。


參考食譜:鄭慧芳《幸福的甜品》。




- 先將西米處理好


- 水 80 毫升、椰醬、蛋黃、吉士粉同粟粉拌勻成吉士粉漿,備用。


- 將剩餘360 毫升水煲滾,加入100 克糖、橄欖油、西米及吉士粉漿煮熟成布甸
  料。


- 先倒一半布甸料入焗盅內,加入紅豆餡,再次倒入布甸料,掃平表面。


- 用電動打蛋器將蛋白打至起泡,分次加入剩餘嘅 15 克糖打至企身。


- 將蛋白霜勺上布甸上面,用匙羹以打圈方式將蛋白霜推開至覆蓋整個表面。


- 將焗盅放上烤盤上,放入已預熱至 160 °C 嘅焗爐內,選擇烤焗功能 ( grill ),焗約 8
 
分鐘至表面金黃即可。





呢個布甸口感真係豐富,蛋白表面就少少脆口,裡面就 "一陣風" 咁輕盈;
吉士布甸非常香滑,食到紅豆餡時就 feel 到一粒粒嘅紅豆,
仲有起哂沙嘅紅豆沙 o添,超正呀!



Notes

- 如果想布甸香啲的話,可跟原食譜用牛油煮布甸料。


- 原食譜係用 120 毫升牛奶同 120 毫升水嚟開吉士粉漿。


- 紅豆餡可用蓮蓉、豆沙或栗子蓉代替,亦可以唔加餡做成原味布甸。


- 蛋白霜用作裝飾及增添口感,若厭麻煩的話可以唔整,直接將布甸表面焗至焦黃
  亦可。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 哥哥仔...嚟個個賣相就麻麻哋啦! 有d似......
    [版主回覆10/16/2010 17:01:00]         呢層我無得控制喇,因為慣哂個爐焗得靚唔靚!

    回覆刪除