2010年12月7日星期二

重慶天梯背後的感人愛情故事

        最近電台節目度聽到介紹一首由 C AllStar 唱嘅《天梯》,先至知道原來有重慶天梯呢個地方,呢首歌嘅歌詞就係根據重慶天梯嘅真人真事而寫成:



        睇完段片,真係覺得好感動,好想同大家分享。


        兩人的幸福,在當時社會看似好難得到,但他們不理世俗眼光,喺深山隱居,卒之得到他們心目中嘅幸福。而最感人的,就係丈夫劉國江為咗愛妻,花咗足足半個世紀時間徒手去開鑿有六千幾級 "天梯",方便妻子上落山。雖然丈夫已經離世,但妻子仍留守山上,陪伴著老伴為佢而建嘅天梯。


        幸福,並非人人都有,但其實亦可以好易找到,在乎你是否懂得珍惜!


        我一向都唔太鍾意聽流行曲,因為絕大部份歌詞內容都係同愛情有關,歌詞內容取材狹窄,音樂創作亦大多數都係 "意料之內",無甚驚喜及深度,所以無乜興趣去聽。我只係聽古典音樂及聲樂作品,有好多出色作品我都會聽到好感動、聽到喊。至於流行曲,相信暫時只有呢首《天梯》係唯一一首我會聽一次喊一次嘅歌 ( 記得睇到個 MV 結尾,因為寫有向劉國江致敬嘅字句 )



 

        而呢個 MV 就有現實生活中嘅重慶天梯及劉國江同徐朝清嘅相片及倆人簡介:



《天梯》 by 鍾晴


如可 找個荒島
向未來避開生活中那些苦惱
如冬天欠電爐 雙手擁抱 可跟天對賭

無論有幾高 就如絕路
隔絕塵俗只想要跟你可終老
來跨出那地圖 不需好報 都只想你好

能共你 沿途來爬天梯 不用又忌諱
中傷流言全悍衛
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你  可失去我一切

幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去   ( 不轟烈  如何做世界之最 )
千夫所指裡 誰理登不登對 
仍挽手歷盡在世間興衰
幾多對 能悟到幾多精髓
能撐下去 竭力也要為愛盡瘁
抱緊一生未覺累

前方 仍然大霧
到懸崖或海邊也許永不知道
能相擁到白頭 一起偕老 不跟天鬥高

前面有幾高 一片荒土
每步隨著攀登叫雙手都粗糙
從崎嶇這路途 開墾給你 可走得更好

能共你 沿途來爬天梯 黑夜亦亮麗
於山頭同盟洪海中發誓
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你  可以拆破這天際

握著手 而幸福包圍泥牆簡陋
牽著走 懷著勇氣至愛得永久


8 則留言:

  1. Thank you for the sharing.  They are such a beautiful couple ...
    [版主回覆12/08/2010 00:24:00]        Yes, they are good model for the young couple!

    回覆刪除
  2. Thank you for sharing
    [版主回覆12/08/2010 16:23:00]        You're welcome!

    回覆刪除
  3. So touching.....!!!看得我也落淚了! "幸福,並非人人都有,但其實亦可以好易找到,在乎你是否懂得珍惜!" 幸福唔係必然....要好好珍惜眼前人哦!
    [版主回覆12/08/2010 16:25:00]        完全正確!!         妳都睇到喊哩!難怪我會睇一次喊一次呀!

    回覆刪除
  4. love the song!!!!! and esp the story... its like telling us that there is real love in this world after all...
    [版主回覆12/08/2010 21:15:00]        Yes, totally agree!

    回覆刪除
  5. 我上個月係收音機聽到呢首歌都覺得好好聽, 可惜聽幾次都唔見有介紹歌名, 我上網搵o左一排先搵到, 呢首歌而家係我電話鈴聲, 我成日都不斷重覆咁聽, 真係好touching!
    *唔知karaoke有無得唱, 好想唱!
    [版主回覆12/09/2010 11:44:00]        用埋 嚟做 ringtone,咁咪每次一有電話響就會喊!!         我 諗 Karaoke 未必有得唱 啩,查實呢隊組合係 "地面" 定 "地下" 樂隊,我唔聽流行曲,所以唔清楚!

    回覆刪除
  6. 好好聽啊! 多謝分享
    [版主回覆12/14/2010 22:13:00]        唔駛客氣喎,得閒就過 嚟 傾 吓 偈啦!

    回覆刪除
  7. 情若無花不結果2010年12月27日 上午12:59

    好感人呀, 睇到我 喊啦。
    [版主回覆12/27/2010 01:43:00]        係呢,如果唔係我都唔會 post 出 嚟 同大家分享啦!

    回覆刪除
  8. 真的非常感人,謝謝分享!
    [版主回覆09/29/2012 01:12:57]客氣吧!

    回覆刪除