2011年11月19日星期六

粟米多士 Corn Toast

    以前對食材未係好有認識嘅時候,曾經擺咗個大烏龍!


 


    好耐之前,有次去「山崎」買麵包時,見到有粟米方包賣,於是就好慣性地拎起嚟睇吓個材料成份,睇完之後,發覺所有材料之中唯一同粟米有關嘅就係 粟米粉,當時心諗,有冇搵笨啲呀,加咗 粟粉整就叫做粟米包!!因為當時唔知道粟米粉 ( cornmeal / polenta ) 同粟粉 ( corn starch) 嘅分別,誤以為粟米粉等同粟粉。查實 “corn starch” 譯做粟粉真係唔係好夠傳神,正確應該叫做粟米澱粉,咁就唔會同黃色嘅粗粒粟米粉攪亂喇!






 


材料:


高筋麵粉   200
粟米粉   50
  3
  25
即用酵母
  4
雞蛋   1

  100 毫升
橄欖油   10


- 將雞蛋拂打成蛋液。



-
除橄欖油外,所有材料放入食物處理器內攪拌成麵糰,後加入橄欖油搓勻。



-
拎出麵糰,放上已灑粉嘅枱上,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。



-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙包好,發酵 45 分鐘。



-
將麵糰排氣,平均分割成 2 份後再次滾圓,鬆弛 10 分鐘。



-
再次排氣及滾圓,放入多士模內,冚好蓋並預留一罅隙方便觀察發酵情況。



-
當麵糰發酵至多士模嘅九成滿後,將蓋完全合上。



-
放入已預熱至 210 °C 嘅焗爐內焗約 30 - 35 分鐘。


-
出爐後立即脫模,將麵包放上架上略攤凍後即可切件享用。

以上材料份量可做多士 1 條。





查實包肉顏色係好金黃 o架,不過影相出嚟睇唔到。





咗粟米粉整包會比較紮實同煙韌,配洛神花果醬一齊食,
就係噚日嘅經 lunch!




Notes


- 如果做普通白麵包的話,用同等份量嘅高筋麵粉代替粟米粉即可。



-
雞蛋可用 50 毫升水代替。

- 麵糰發酵至九成滿約需 1 小時 30 分鐘。 


-
天氣凍嘅時候,可以將麵糰放入電飯煲內,按下保溫掣發酵,加快發酵速度,但要留意
  溫度,當溫度達到約 40 °C 時就要立即關掣,以免酵母因溫度過高而死亡。除此之外,
 
亦可將麵糰連同一碗滾水放入焗爐內發酵。


 


你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


 

1 則留言:

  1. 你同呀太2條友相隔太平洋都係咁引我得架啦...
    粟粉都係跟返老人家叫生粉咪得囉....中文譯台灣同香港都唔同..一樣野搞幾廿個名出黎.頭都暈..整包都唔錯質地喎...我淨係整過鹹muffin咋...都幾好...
    [Motonako.A回覆11/21/2011 14:51:48]查實係你兩條友喺樹鬥咀就真喇!冇你哋咁好氣呀....嘆番件多士先!
    [毛豆回覆11/21/2011 11:32:16]翻譯文字係咁...平日講開既就係太白粉...
    [版主回覆11/21/2011 11:30:07]梗係唔係啦大姐,太白粉其實係指薯粉或豆粉呀!英文係 potato starch 或 topioca 呀!有好多台灣翻譯嘅日本食譜,corn starch 真係譯做粟米粉o架!之後再睇清楚上文下理,就知道佢講嘅係 corn starch 而唔係 cornmeal 呀。
    [毛豆回覆11/21/2011 09:00:07]台灣生粉叫"太白粉"呀..大佬...
    [版主回覆11/21/2011 01:40:08]咩喎,妳嘅自家出品掂過我多多聲啦,點會被我整嗰啲吸引到o架!…… 其實最主要都係睇食譜麻煩,要諗清楚係邊隻先好用,尤其係台灣,兩樣都係叫做玉米粉!……妳都試吓整包啦,其實唔係妳想像中咁難,我成日都覺得整包易過整蛋糕、餅乾好多,仲乾手淨腳好多o添!……鹹 muffin,我都好耐無整囉,搵日又整吓先!

    回覆刪除