2011年11月10日星期四

無花果燕麥杏仁曲奇 Fig & Oat Almond Cookie

    呢排都唔知做乜咁鬼忙,唔好話去巡 blog,連自己寫 blog 都無時間,仲有幾篇都仲未 post 呀!真係要加把勁至得喇!


 


    首先補番上個禮拜五整嘅曲奇先。我一向都好少整曲奇,因為覺得好麻煩,好嘥時間,而且油份又高,所以每次整嚫多數都係送俾人。今次呢個曲奇就係送俾喺加拿大返港嘅老友葉生同葉太。


 


    整咁多次曲奇,最穩陣都係燕麥曲奇,一定夠鬆脆!






 


材料:


低筋麵粉   120
杏仁粉     40


泡打粉     1/2茶匙


梳打粉     1/4茶匙


雞蛋  1


砂糖   30


黃糖   30


牛油   45
固體菜油   45


燕麥片     40


無花果乾   40



-
所有粉類混合過篩 3 次;牛油室溫放軟;雞蛋拂打成蛋液;無花果乾切碎。



-
牛油、固體菜油、砂糖同黃糖放入兜內,用電動打蛋器將材料混合,並打至軟身。



-
蛋液逐少加入牛油霜內,以低速拌勻。



-
將粉類混合物過篩到牛油霜內,加入燕麥及無花果乾,用膠刮拌勻成麵糊。



-
用湯匙勺出少量麵糊,搓成球體,放上已墊入爐紙嘅烤盤上,然後用手輕輕壓扁。



-
放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 15 分鐘至金黃。



-
出爐後等到曲奇略為放涼先好移到架上攤凍。


 


以上材料份量可做直徑 1 吋半曲奇 30








雖然杏仁粉用量唔多,但都聞到好香杏仁味。




買埋個靚靚紙盒裝住曲奇送俾人,絕對唔失禮 o架!

 


 


Notes
- 加入固體菜油可令成品至加鬆脆。



-
燕麥片最好選用原片燕麥 ( rolled oat ),可避免加熱時完全溶入麵糰內。



-
剛出爐嘅曲奇會比較軟身,所以要等到曲奇定形後先至好移至架上攤凍。


 




    你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


1 則留言:

  1. 曲奇你最易啦...尤其呢類唔使造型既...拌成麵團分勻就得了..易過整蛋糕/批/撻多多聲啦...
    [版主回覆11/14/2011 02:07:04]係囉,呢款唔駛做形就好好多,我最怕就係整曲奇,雖然唔太難,但真係好鬼煩,又要雪凍、又要切、又要逐塊做形、一次過又焗唔哂,最少都要分兩次焗,整muffin、pound cake、麵包簡單好多!

    回覆刪除