2012年3月20日星期二

臘味糯米飯

成個冬天都無整到糯米飯食,到想整時又開始病,由年頭到二月尾都斷斷續續咁感冒兼失聲,啲人又話病緊唔好食糯米囉,所以一直都唔敢整。


 


       見依家好似叫做無乜事,係咪完全好番哂就真係唔知啦,不過唔理喇,想食就照食呀!!






前一晚浸定糯米過夜,噚日朝早就將糯米同臘腸預先蒸熟兼浸定冬菇,
到教完琴番嚟就將材料切粒,之後炒埋一碟就食得,夠哂快手。






 

咁啱噚晚天氣又涼番啲,呢碗糯米飯真係整得合時!



    你哋如果有興趣整的話,睇番《簡易生炒糯米飯》個食譜啦!

3 則留言:

  1. 乜失聲唔食得糯米咩..真係乜都冇得賴
    d人夠話喉嚨痛唔食得辣野, 我仲食多d, 第2日即唔痛
    [版主回覆03/21/2012 16:53:50]唔係失聲唔食得糯米,係感冒唔好食糯米呀!咁我係因為感冒菌入聲帶嘛,咪唔敢食囉!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年3月23日 下午10:24

    哈哈哈,你好野,連糯米飯都識整,我由過年前就病,,,又咳...痰又多...總知睇極都唔好,因為又氣又反常,你要小心身體呀.好少少以為無事,但不小心就返轉頭啦
    [版主回覆03/30/2012 13:45:24]係囉,天氣咁差,真係想唔病都幾難啦!大家都要小心身體呀!

    回覆刪除
  3. 好好味咁噃...
    [版主回覆03/30/2012 13:44:21]哈,識貨!

    回覆刪除